حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت اشتراک فیلیمو برای چندمین بار – فروردین ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید

درحالی که اسفندماه ۹۹ شاهد افزایش قیمت اشتراک فیلیمو و نماوا دو پلتفرم انحصاری پخش آنلاین فیلم و سریال های ایرانی بودیم، امروز بار دیگر فیلیمو خبر از افزایش اشتراک این پلتفرم برای کاربرانش را داده است. جالب است که حق اشتراک فیلیمو از یک ماه گذشته تا به امروز ۴ برابر افزایش داشته است!

افزایش قیمت اشتراک فیلیمو در فروردین ۱۴۰۰

اوایل اسفندماه ۹۹ بود که دو پلتفرم انحصاری پخش آنلاین فیلم و سریال ایرانی هزینه اشتراک ماهانه را بیش از ۲ برابر افزایش دادند. در واقع مبلغ اشتراک ماهیانه که ۲۵ هزار تومان بود، به ۵۹ هزار تومان رسید، اما امروز فیلیمو این مبلغ را باز هم گران تر کرده است و قیمت اشتراک ماهیانه را ۱۰۰ هزار تومان برای یک ماه در نظر گرفته است درحالی که کاربران سرویس های مذکور با پرداخت اشتراک، همچنان باید تبلیغات را نیز تماشا کنند!

حالا هم کاربران به این که آن ها هزینه اشتراک خود را از ۲۵ هزار توامن به ۱۰۰ هزار تومن افزایش داده اند اعتراض دارند؛ البته مبلغ نهایی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، به بیش از ۱۰۸ هزار تومان نیز می رسد.

قیمت اشتراک فیلیمو

قیمت اشتراک فیلیمو

 

حال فیلیمو در این مورد، اطلاعیه ای در اختیار رسانه ها قرار داده و می گوید برای افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات خود در سال جاری، هزینه خرید اشتراک را افزایش داده است.

متن اطلاعیه فیلیمو بدین شرح است:

همان طور که شما مخاطبان و همراهان فیلیمو در جریان هستید، فیلیمو به عنوان یک VOD خصوصی سال‌هاست که در حوزه تولید فیلم و سریال فعالیت می‌کند و در مسیر ارائه خدمات خود از هیچ بودجه دولتی و حمایتی برخوردار نیست.

از همین روی و پس از استقبال شما عزیزان از تولید محتوای با کیفیت، بر خود واجب دانستیم تا حجم و کیفیت محتوای تولیدی را تا حد ممکن افزایش دهیم و محتوای مناسب تمام ذائقه‌ها را (طنز، کمدی، درام، اجتماعی، سیاسی و …) تامین کنیم.

از آنجا که صداقت با مخاطب و همراهی شما یکی از مهمترین اولویت‌های کاری ما در فیلیمو است باید صادقانه به حضورتان اعلام کنیم که برای تولید بیشتر و با کیفیت‌تر و نظر به افزایش قابل توجه هزینه های تولید، چاره‌ای جز افزایش قیمت اشتراک نداریم.

در سال ۱۴۰۰ فیلیمو در ادامه فعالیت‌های خود قصد دارد وارد بورس شود و شما می‌توانید به طور شفاف در جریان درآمدها و هزینه‌های ما باشید. با اینحال ما به شما اطمینان می‌دهیم تمام درآمد حاصله از افزایش قیمت وارد چرخه تولید سریال در شبکه نمایش خانگی می‌شود و گزارش‌ها به صورت شفاف و صریح اعلام خواهد شد.

 

فیلیمو در ادامه اطلاعیه خود به افزایش تعداد سریال های تولیدی در سال ۱۴۰۰ اشاره می کند:

فیلیمو برای تولید ۳۰ سریال باکیفیت و افزایش عرضه و پخش هفتگی از ۲ قسمت سریال به ۶ قسمت سریال (۴ سریال بیشتر از سال ۹۹) از یک سو و تلاش برای راضی نگه داشتن شما مخاطبان حرفه‌ای فیلم و سریال از سوی دیگر، نیازمند تأمین منابع مالی مقتضی است. از آنجا که به‌عنوان بخش خصوصی به بودجه عمومی و دولتی چشم ندوخته‌ایم، باید تلاش کنیم که هزینه این تولیدات را با همراهی شما کاربران و مردم عزیز تأمین کنیم.

قیمت اشتراک فیلیمو

قیمت اشتراک فیلیمو

در ادامه فیلیمو مثالی نه چندان جالب از سال های گذشته می زند:

در روزگاری نه‌چندان دور همه به خاطر داریم که با خرید حضوری از سوپر مارکت برای تماشای چهار قسمت سریال در ماه ۶۰ هزار تومان پرداخت می‏‌کردیم؛ اما امروز با کمک تکنولوژی و به‌سادگی و با هزینه‌ای بسیار مناسب به بیش از ۲۴ قسمت سریال‌ روز ایرانی در ماه دسترسی خواهید داشت.

 

البته فیلیمو برای اینکه افزایش قیمت با شیب ملایم تری صورت بگیرد، فقط در ایام نوروز تمامی اشتراک‌هایش را با تخفیف ۳۰ درصد در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

نظر شما درباره افزایش قیمت اشتراک فیلیمو چیست؟ شما از پلتفرم های آنلاین برای دیدن فیلم و سریال های ایرانی استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

خوب شد گفتید… دیشب رفتم قورباغه رو از نماوا دانلود کنم انگار اشتراکی شده… قبلاً رایگان بود این فیلما با اینترنت دیتا… ماجرا چیه؟ 🤔

Sample

تا وقتی خر هست خرسوار هم هست.

Taha

سیس ماست 👍👌

Sample

از تعداد دیسلایکا میشه فهمید که تعدادشون (خرا رو میگم) کم هم نیست.

Sadeghh

اینا دیگه پررو شدن، ما که دیگه نمیخریم امیدوارم بقیه هم نخرن

Arad.Htc

بنظرم اگه سان3ور میخواید س.ایت اپ تی وی هست اگر بدون 3انسور میخواید کلی س.ایت دیگه هست تا اینا هستن چرا باید از فیل یمو استفاده کرد؟

Milad7

به هیچ عنوان از این بی شرفا اشتراک تهیه نکنید امثال همین فیلیمو‌ نماوا ایو و… باعث تعطیلی تاینی موویر مرحوم شدن ☹️☹️☹️

Milad7

جدید ترین فیلم ها را بدون سانسور و با دوبله و زیرنویس از سایت مای موویز دانلود کنید
https://mymoviz61.fun/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی