حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی، اوپو و ویوو نام هایی که از این پس بیشتر از آن ها می شنوید!

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | اوپو، شیائومی، ویوو

هندل جونز، مدیرعامل IBS -یک شرکت مشاوره استراتژی صنعت الکترونیک آمریکایی- در نشست SEMICON CHINA گفت: سه شرکت شیائومی، اوپو و ویوو قصد دارند 566 میلیون تلفن هوشمند را در سال 2021 به فروش برسانند. جالب است که این رقم در سال 2020 بالغ بر 362 میلیون گوشی هوشمند بوده است. این آمار و ارقام به وضوح نشان می دهد این سه شرکت چینی به سرعت در حال رشد و توسعه هستند و در آینده حرف های زیادی برای گفتن در سطح جهانی خواهند داشت.

شیائومی، اوپو و ویوو نام هایی که از این پس بیشتر از آن ها می شنوید!

هندل جونز، مدیرعامل IBS در ادامه صحبت هایش می گوید:

تلفن های هوشمند مجهز به فناوری 5G حدود 40 درصد از مصرف نیمه هادی را در سال 2021 تشکیل می دهند. پیش از این، IDC پیش بینی کرده بود که امسال فروش تلفن های هوشمند مجهز به 5G باید به 550 میلیون دستگاه افزایش یابد. به عنوان یک مقایسه، در سال 2020، مدل های مجهز به 5G حدود 10 درصد از کل تولید تلفن های هوشمند را تشکیل می دادند.

 

تعداد گوشی هایی که شیائومی، اوپو و ویوو در سال 2020 به فروش رساندند:

علاوه بر این، با توجه به آمار و ارقام فروش جهانی تلفن های هوشمند در سه ماهه چهارم سال 2020 که توسط IDC اعلام شده، تعداد گوشی هایی که شیائومی موفق به فروش در این سال شده است 43.3 میلیون بوده است که 32 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل است. همچنین، سهم این شرکت از بازار گوشی های هوشمند 11.2 درصد بود و در رده سوم شرکت های برتر قرار گرفته است. در همین زمان، شیائومی در سه ماهه چهارم سال 2020 نیز توانسته است رتبه اول تولید کننده تلفن هوشمند چینی در بازارهای جهانی را بدست آورد.

 

به نقل از gizchina، در کنار شیائومی، اوپو را می توان یافت که توانسته 33.8 میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند. این یعنی سهم این شرکت از بازار جهانی گوشی های هوشمند 8.8 درصد بوده است. در سه ماهه چهارم سال 2019، اوپو توانسته 30.6 میلیون گوشی همراه به فروش برساند. بنابراین، رشد سالانه این شرکت برابر با عدد 10.7 درصد بوده است.

شیائومی، اوپو و ویوو

شیائومی، اوپو و ویوو

 

سومین شرکت یعنی ویوو در سه ماهه چهارم سال 2020 توانسته وارد پنج شرکت برتر از لحاظ فروش شود. اما وقتی به اطلاعات کلی فروش نگاه می کنیم، می بینیم که ویوو توانسته 111.7 میلیون دستگاه گوشی همراه به فروش برساند.

 

رایان ریث، معاون رئیس پروژه جهانی دستگاه موبایل IDC، گفت: ریکاوری و بهبود بازار گوشی های هوشمند و زنجیره تامین آن واقعاً چشمگیر است و رشد فروش محصولات در پایان سال این را ثابت می کند. همان طور که جهان به سمت دوره پس از همه گیری حرکت می کند، IDC معتقد است که تقاضا در بازار گوشی های هوشمند نیز افزایش می یابد و بهبود بازار تسریع می یابد.

 

نظر شما درباره گوشی های این سه شرکت یعنی شیائومی، اوپو و ویوو چیست؟ به نظرتون در سال های آینده این شرکت ها می توانند در بازارهای جهانی قدرت بیشتری پیدا کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

خداحافظ سونی اچ تی سی و سامی و اپل عصر قدیمی
و سلام به هواوی و شیائومی و اوپو و ویوو عصر جدید
عصر جدید بهتره

Mahdi

به هواوی سلام کردی؟ اگه سرویسهای گوگل داشت منم سلام میکردم

Mahdi

comment imageاینم از نتایج اون سه عکس صبح

Mahdi

comment image

meiyou

+ ریلمی
شک نکنید ریلمی می ترکونه

Mahdi

ریلمی که همین چند روز پیش بدلیل تقلب تو انتوتو رسوا شد ، کیفیت مونتاژ محصولاتش هم اونقدر پایینه که کانال jerryrigeverything اصلا بررسیش نمیکنه ، حتی mrwhosetheboss و بقیه یوتیوبر های بزرگ اصلا بهش نگاه نمیکنن

AŁɪ

تصویر بلک شارک ۴ پرو
comment image

Mahdi

دیروز دکسومارک گذاشت این عکسو

m.b

فردا صبح شیائومی یه خبری داره انگار…
حرف دیگری نزدن فقط گفتن فردا صبح ساعت 7 یه خبراییه…

Mahdi

من برم بخوابم تا صبح

Taha

آره مثل اینکه میخواد گوشی معرفی کنه.

The MTest MT

پوکو ایکس سه پرو با می یازده پرو و التراست فکر کنم

Milad7

عشق است اوپو 🥰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی