حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تجربه همکاری وان پلاس با Hasselblad از زبان مدیر عامل این شرکت

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | دوربین، وان‌پلاس

همین دیروز بود که از تصمیم وان پلاس برای عدم انتشار امتیاز DxO دوربین وان پلاس ۹ برای شما نوشتیم. حال در فاصله بیش از یک هفته تا کنفرانس رسمی وان پلاس برای معرفی جدید ترین سری پرچمداران خود، این شرکت به تازگی ویدیوی جدیدی با عنوان “Behind the Lens” را در کانال رسمی یوتیوب خود منتشر کرده است. در این ویدئو، مدیر عامل شرکت، Pete Lau، در مورد عکاسی و اهمیت آن صحبت کرده و اطلاعاتی را درباره همکاری وان پلاس با Hasselblad ارائه می کند.

همکاری وان پلاس با Hasselblad

 

 

همان طور که در ویدیوی بالا مشخص است، مدیر عامل وان پلاس در مورد اهمیت ویژه عکاسی و بیان این موضوع که “عکاسی یک قسمت اساسی” در تلفن های هوشمند است صحبت می کند. مدیر ارشد غول فناوری چینی همچنین تعدادی از اظهارنظر های منفی مشتریان راجع به دوربین پرچمدار نسل قبل خود را بیان می کند. این شکایات شامل “شما باید ماژول دوربین خود را در ۸T بهبود ببخشید، همان ۸ است”، “ناامید کننده است” یا “وقتی عکاسی می کنم، حس آسمان در عکس پدید نمی آید و رنگ آبی خیلی کم عمق است، امیدوارم این مورد را در آینده بهبود ببخشید” می شود.

وان پلاس ۹

همکاری وان پلاس با Hasselblad

به نقل از gizmochina، این مقام رسمی با اشاره به این موضوع خاطر نشان می کند که شرکتش در حال ارزیابی بازخورد هاست و هدف آن ها بهبود عملکرد دوربین در جدیدترین سری گوشی های هوشمند یعنی وان پلاس ۹ می باشد. هر چه باشد در حال حاضر هاسلبلاد یکی از برجسته ترین برند ها در زمینه عکاسی طبقه بنده می شود؛ بنابراین، سازنده گوشی های هوشمند در تلاش است تا با همکاری وان پلاس با Hasselblad ، به بخش دوربین گوشی های خود روحی تازه دمیده و رنگ های پویا و دقیق تری را به ارمغان آورد.

وان پلاس ۹

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده ما می دانیم تکنولوژی دوربین Hasselblad موجود در وان پلاس ۹ که از سنسور های IMX۷۸۹ و IMX۷۶۶ استفاده می کند، قادر به ضبط ویدیوی HDR بهبود یافته و همچنین پشتیبانی از ضبط ویدیو تا ۴K ۱۲۰FPS و ۸K ۳۰FPS می باشد. همچنین این شرکت در ادعای خود به “همکاری با شریکی پر قدرت برای ایجاد معیار جدیدی در عکاسی گوشی های هوشمند” اشاره می کند.

تصاویر جدید وان پلاس ۹ پرو حاکی از همکاری این شرکت با Hasselblad است

در نهایت شما همکاری وان پلاس با Hasselblad را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا تأثیر و قدمت این حرکت را به اندازه همکاری دو شرکت هوآوی و لایکا می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

من تازه متوجه شدم نویسنده جدیدی به ما اضافه شده… خوش اومدی هموطن…
“در نهایت شما همکاری وان پلاس با Hasselblad را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا تأثیر و قدمت این حرکت را به اندازه همکاری دو شرکت هوآوی و لایکا می دانید؟”
سوال خوبیه… هاسلبلاد رو در حد لایکا و حتی با پتانسیلی فراتر میدونم اما وانپلاس پیش از این همکاری در حد هوآوی پیش از همکاری با لایکا، پرادعا و توانمند نبوده…
امید که هاسلبلد و در کل این مجموعه کم‌کاری نکنه و ما یک رقیب دوربین محور دیگه داشته باشیم… خبرا که فعلاً از تحول نسبت به پارسال خبر میده… امیدوارم سالهای بعد هم با همین سرعت ادامه بده که به رقبا برسه…

Mahdi

ببینم این مشکل حل شده یا نه

Milad7

ببینبم بالاخره پاشنه اشیل گوشی های وان پلاس رفع میشه یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی