حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش بازگردانی پست های حذف شده از اینستاگرام در اندروید و iOS

اینستاگرام اخیرا یک ویژگی جدید ارائه کرده است که به کاربران امکان بازگردانی پست های حذف شده را می دهد. پست می تواند شامل هر چیزی باشد؛ از عکس و فیلم گرفته تا استوری و غیره. اگر قصد بازگردانی پست های حذف شده از اینستاگرام خود را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به راحتی بتوانید پست های خود را به همان جایی که قبلا بودند بازگردانید.

آموزش بازگردانی پست های حذف شده از اینستاگرام در چند مرحله آسان

اگر کاربر iOS هستید با قابلیت نگهداری عکس های پاک شده برای ۳۰ روز آشنایی دارید. عکس های حذف شده پس از ۳۰ روز از گالری شما حذف می شوند. قابلیت جدید اینستاگرام نیز مانند همین است. اینستاگرام عکس های حذف شده را برای ۳۰ روز نگه می دارد و بعد از آن برای همیشه آن را پاک می کند. این ویژگی برای عکس هایی که به طور تصادفی پاک می شوند بسیار مفید است زیرا به راحتی می توانید آن ها را بازیابی کنید. علاوه بر این، اگر حساب کاربری تان هک شده باشد و عکس هایتان پاک شود، بعدا می توانید عکس های حذف شده را بازیابی کنید. اگر با این قابلیت آشنایی ندارید، در ادامه نحوه بازگردانی عکس های حذف شده از اینستاگرام به نقل از wccftech آورده شده است.

مرحله اول: اولین کاری که باید بکنید این است که به پروفایل خود بروید. با ضربه زدن روی تب نمایه (Profile) در گوشه پایین سمت راست می توانید این کار را انجام دهید.

مرحله دوم: بر روی نماد سه نقطه در گوشه بالا سمت راست بزنید.

مرحله سوم: روی تنظیمات (Settings) و سپس حساب کاربری (Accounts) بزنید.

آموزش بازگردانی پست های حذف شده از اینستاگرام

مرحله چهارم: از داخل منو به دنبال گزینه ی اخیرا حذف شده (Recently Deleted) بگردید.

آموزش بازگردانی پست های حذف شده از اینستاگرام

پست های حذف شده اخیر شما در یک شبکه نمایش داده می شود. از بین همه پست های حذف شده اگر می خواهید یکی از آن ها را بازیابی کنید، به سادگی پست، فیلم و استوری مورد نظر را انتخاب کنید.

مرحله پنجم: هنگامی که پست را انتخاب کردید، کافیست که بر روی گزینه بازگردانی (Restore) بزنید.

آموزش بازگردانی پست های حذف شده از اینستاگرام

این تمام کاری بود که برای بازگردانی پست های حذف شده از اینستاگرام باید انجام دهید. به این نکته توجه داشته باشید که پست ها به مدت ۳۰ روز در پوشه حذف شده ها قابل بازگردانی هستند و استوری ها فقط به مدت ۲۴ ساعت. بعد از پایان دوره زمانی ۳۰ روزه، پست برای همیشه پاک می شود. اگر می خواهید پست را برای همیشه پاک کنید، از طریق پیام متنی یا ایمیل این کار را انجام دهید. این کار از دسترسی هکرها به حساب های کاربری جلوگیری می کند.

با این 8 ترفند اینستاگرام خود را بهتر مدیریت کنید

قابلیت بازگردانی پست های پاک شده از اینستاگرام در حال حاضر هم برای اندروید و هم iOS در دسترس است. این یک ابزار آسان و کاربردی برای بازیابی پست هایی است که به طور تصادفی یا آگانه از اینستاگرام پاک کرده اید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مرسی آموزش🥳

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی