حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی E02 سامسونگ در راه هند است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال آماده سازی محصولات جدید است. پس از معرفی گلکسی F62 ، این شرکت در حال آماده سازی برای عرضه گوشی های هوشمند Galaxy A52 و A72 است. در چند هفته گذشته، شاهد وجود این دستگاه ها در چندین وب سایت معیار و گواهینامه بودیم. امروز اما می شنویم که گلکسی E02 سامسونگ در راه هند است. سری گلکسی E که خیلی کم فروغ بوده و حالا یک دستگاه فوق اقتصادی جدید از آن در راه است.

گلکسی E02

به نظر می رسد همراه با سه گوشی از سری A، سامسونگ در حال آماده سازی برای عرضه دستگاه دیگری به نام Galaxy E02 است که بازگشت سری E را نشان می دهد. صفحه پشتیبانی این گوشی در وب سایت‌ سامسونگ هند در دسترس قرار گرفته است و این نشان می دهد که عرضه آن در این کشور قریب الوقوع است.

گلکسی E02

گلکسی E02

اگر جزئیات مربوط به صفحه پشتیبانی را جمع کنیم، می بینیم که Galaxy E02 با شماره مدل SM-E025F / DS ذکر شده است. این دستگاه خاص قبلاً ماه گذشته گواهینامه های اداره استاندارد هند (BIS) را دریافت کرده است. جدا از این، Galaxy E02 حتی با همان شماره مدل SM-E025F / DS در وب سایت اتحادیه Wi-Fi مشاهده شد.

لیست Wi-Fi نشان داد که این دستگاه پشتیبانی از باند 2.4GHz برای Wi-Fi را ارائه می دهد. و همچنین اندروید ۱۰ را به صورت پیش فرض ارایه خواهد کرد. گمانه زنی هایی وجود دارد که این گوشی می تواند یک دستگاه اقتصادی محور از سامسونگ باشد. این می تواند مشابه دستگاه های سری Galaxy M باشد و در حدود ۱۳۵ دلار یا حتی کمتر قیمت دارد.

مشخصات Galaxy E02 مانند اندازه نمایشگر، پیکربندی سخت افزار و جزئیات دوربین در حال حاضر مشخص نیست. با این حال، با نزدیک شدن به زمان عرضه، ممکن است در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند کسب کنیم.

گلکسی A32 مدل 4G سامسونگ با نمایشگر اولد ۹۰ هرتز رسما معرفی شد

در بخشی از اخبار مرتبط، سامسونگ روز گذشته مدل Galaxy A32 4G را روانه بازار کرد. این دستگاه در حال حاضر در بازار روسیه با قیمت تقریبی 268 دلار برای فروش دسترس است. سامسونگ همچنین در حال آماده سازی برای عرضه Galaxy A32 در بازارهای دیگر است.

نظر شم اچیست؟ منتظر گلکسی E02 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یا ابولفضل سری جدید

سامسونگ هم میخواد مث شیا هی ریبرند بزنه.
برادر حداقل میخوای یه چیزی درست کنی درست حسابیش کم، آخه ایم E02 مث بقیه پایین رده هات، تراشش مدیاتک هست اونم با فناوری 10<n نانومتری…….😶😐😑

Milad7

قارچ های سمی یکی پس از دیگری در حال تکثیر!😖

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)