حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس XBox Live از دسترس خارج شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مایکروسافت

اگر نمی توانید وارد اکانت Xbox Live خودتان شوید، شما تنها نیستید! امروز سرویس بازی آنلاین مایکروسافت با گزارش های گسترده ای مبنی بر اینکه کاربران Xbox اصلاً قادر به ورود به سیستم نیستند، ساعت ها از کار افتاده است.

سرویس XBox Live از دسترس خارج شد

از ساعاتی پیش بسیاری از کاربران سرویس Xbox Live در سراسر دنیا گزارش دادند که نمی توانند از سرویس آنلاین Xbox استفاده کنند و حتی قادر به ورود به اکانت خود نیز نیستند.

از همان ساعات اولیه این گزارش توسط کاربران، DownDetector و صفحه رسمی ایکس باکس این مشکل را تایید کردند و اعلام کردند سرویس ایکس باکس لایو این شرکت از دسترس خارج شده است. مایکروسافت از همان زمان تأیید کرد که در حال بررسی قطعی به وجود آمده است.

سخنگوی Xbox Live گفت که این موضوع را بررسی می کند.

“ما می دانیم که در حال حاضر کاربران نمی توانند به سیستم Xbox Live وارد شوند. تیم های ما در حال تحقیق برای رفع این مشکل هستند. تیم های ما تحقیقات خود را ادامه می دهند و متوجه شده اند که کاربرانی که با مشکل ورود به سیستم روبرو هستند، ممکن است با خرید محتوا و سرویس های چت نیز مشکلی داشته باشند.”

 

سرویس Xbox Live

سرویس Xbox Live

ایکس باکس لایو در ماه های ابتدایی همه گیری ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ با کمی قطعی و خاموشی روبرو شد زیرا میلیون ها نفر برای به واسطه شرایط قرنطینه و در میان اقدامات فاصله اجتماعی به این سرویس هجوم آوردند. اما این اولین قطعی اساسی این سرویس از زمان عرضه کنسول های نسل بعدی مایکروسافت یعنی Xbox Series X و Xbox Series S در ماه نوامبر است.

مشخص نیست چه مسئله ای ممکن است باعث این قطعی ها شود، اما برای گرفتن بسیاری از سرویس های مایکروسافت، می دانید که باید آنلاین و وارد حساب کاربری خود شوید.

البته از ساعات گذشته چندین کاربر در توییتر و شبکه های اجتماعی گزارش داده اند که قادر به ورود مجدد به حساب های کاربری شان هستند، اما همچنان این مشکل برای بسیاری از کاربران سرویس ایکس باکس لایو برطرف نشده است.

شما می توانید به حساب کاربری تان در ایکس باکس لایو وارد شوید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی