نایب رییس انجمن قطعه سازان در خصوص احتمال بازگشت شرکای خارجی به صنعت خودرو گفت: از این پس شرط ایران برای همکاری با خارجی ها ، پذیرفتن تولید خودرو با سطح بالای داخلی سازی است. در این صورت باید بازگشت پژو و رنو را به ایران منتفی دانست.
اصغر خسروشاهی، نایب رییس انجمن قطعه سازان؛
در خصوص احتمال بازگشت شرکای خارجی به صنعت خودرو گفت: از آن جا که پژو و فیات با سرمایه گذاران آمریکایی اقدام به ایجاد جویت ونچر کرده ممکن است در صورت برجامی دوباره، دیگر سیاست قبلی را نداشته باشد ضمن آن که ایران نیز رویکرد قبلی را نسبت به این شرکت نخواهد داشت.
نایب رییس انجمن قطعه سازان با تاکید بر این که از این پس شرط ایران برای همکاری با خارجی ها از جمله پژو و رنو ، پذیرفتن تولید خودرو با سطح بالای داخلی سازی است، تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد که شرکت های چینی برای ورود به بازار ایران بسیار راغب هستند و احتمال می رود شرکت های اروپایی در این مرحله وارد بازار ایران نشوند.
پژو و رنو
خسروشاهی ادامه داد: سیاست ایران نیز نباید این باشد که بازار به راحتی در اختیار خارجی ها قرار گیرد بنابراین بهترین گزینه فعلی برای همکاری، شرکت های چینی دارای فناوری تولید خودرو به صورت جوینت ونچر است.
جمعی از قطعه سازان کشور امروز در نشستی خبری با اعلام اینکه مطالبات قطعه سازان از خودروسازان به بالای 30 هزار میلیارد تومان خبر رسیده است اعلام کردند چالش بزرگ قطعه سازان برای سال آینده است که چه اتفاقی می افتد و خودروسازان با این زیان و ضرر هنگفت سالانه تا چه زمانی قادر به تحمل و ادامه فعالیت خواهند بود و آیا بانک ها و متولی سیاستگذاری مالی کشور خواستار تزریق تسهیلات و حمایت از این صنعت هستند یا اینکه شاهد نابودی صنعت خواهیم بود.
اصغر خسروشاهی در این نشست خبری با اشاره به سال جهش تولید و تلاش قطعه سازان با هدف تحقق این شعار گفت: بر این اساس نسبت به سال گذشته با وجود همه مشکلات بیش از 20 درصد رشد تولید را شاهد بوده ایم هرچند که این روند مورد رضایت قطعه سازان نیست.
اینا بازم میان بازم میرن از ایران
میان یک سری تولید میکنن بعد انبار میکنن واسه دلالها بعد میرن
بهتر میان یه نوع ماشین میدن به ایران تا ۱۵ سال کارخونه ها اونو تولید میکنن بعدم هی چراغاشو عوض میکنن
یا الان میان و ماشینای الان رو اپگرید میکنن و ما سال 2035 ماشین مدل 2020 سوار میشیم
یا سال 2035 هم مجوریم پارس و 405 سوار شیم
هر 10 سال یه بار هم یه پلاس به دنا و رانا و سورن اضافه میکنن 100ملیون میکشن روش
اخ جون
پژو 508 با داشبرد پژو پارس و موتور tu5
رنو تالیسمان با موتور ef7 و گیربکس 405
سیروئن c4 با موتور گیربکس تیبا 😋😋😋😋😋😋
از اول هم معلوم بود نمیان اینا شایعه دروغ راه انداختن😕