حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو اسفند ۹۹ اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

بازار خودرو کشور در یک آرامش نسبی به سر می برد و مشخص نیست که تا چه زمانی این آرامش باقی خواهد ماند. امروز قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو اسفند ۹۹ اعلام شده است و با دیدن این قیمت های ایران خودرو، واقعا یک علامت سوال در ذهن ما و درباره قیمت کارخانه محصولی مانند کوییک R سایپا شکل می گیرد!

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو اسفند ۹۹

به تازگی دعوت‌نامه تسویه حساب محصولات ایران خودرو برای مشتریانی که قبلا خودرو خود را پیش خرید کرده و موعد تحویل آن ها اسفندماه ۹۹ است، صادر گردید.

طبق دعوت نامه ارسالی به مشتریان، قیمت ها با همان نرخ مصوب قبل (پاییز 99) صادر گردیده و تغییرات قیمت از فروردین ۱۴۰۰ به بعد اعمال خواهد شد.

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو اسفند ۹۹

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو اسفند ۹۹

همانطور که در این لیست می بینید، قیمت خودروهای ایران خودرو ویژه اسفند ۹۹ از حداقل ۱۰۸ میلیون تومان برای پژو ۴۰۵ مدل SLX تا ۱۶۶ میلیون تومان برای دنا پلاس تعیین شده است. البته این حداقل و حداکثر قیمت محصولاتی است که قرار است در این ماه تحویل داده شوند و این لیست هنوز کامل نیست.

همچنین این قیمت ها مشابه با فروش فوری ایران خودرو برای ۲۹ بهمن ۹۹ است. نظر شما درباره قیمت های اعلام شده توسط ایران خودرو چیست؟ شما جز مصرف کنندگانی که پیش از این خودرو را ثبت نام کرده بودید، هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه قیمتایی

Milad7

طبق شنیده ها یه افزایش تپل ۲۰ درصدی برای بعد عید داریم

ali karimi

سلام، اره داداش اون که100درصد افزایش قیمت هستش، اونم تو همه کالا، حالا یه سریع کالا بیشتر یه شریع هم کمتر ولی در کل افزایش داریم، در کل تو ایران هرچی بخری ضرری توش نیست، حتی بری دارو موش بخری نگهش داری چندماه دیگه بفروشی سود میکنی حالا کالای مهم و بروز که جای خود داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)