حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسامی بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت فاش شد!

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سریال

اسپین آف سریال Game of Thrones به نام House of the Dragon در حال تکمیل بازیگران اصلی خود است. نام چند بازیگر اسپین آف سریال بازی تاج و تخت ( خانه اژدها ) برگرفته از دنیای تخیلی جرج آر.آر مارتین تاکنون فاش شده است.

اسامی بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت

به نقل از خبرگزاری EW، بازیگران زیر در این مجموعه تخیلی نقش آفرینی خواهند کرد:

استیو توزین

بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت

استیو توزین که سابقاً در فیلم های شاهزاده ایرانی: شن های زمان و قاضی د‌‌ِرِد نقش آفرینی کرده است، اکنون در اسپین آف سریال بازی تاج و تخت نقش لرد کورلس ولارین ( مار دریایی ) را بازی خواهد کرد. این شخصیت با عنوان پادشاه خانه ولارین ها ( خاندان ولارین به قدمت خاندان تارگرین است) توصیف شده است. به عنوان یک مار دریایی، معروف ترین ماجراجویی های دریایی در تاریخ وستروس متعلق به او است. لرد کورلس اساس حکومت را بر تختی قدرتمند بنا نهاده است که حتی از حکومت لنیسترها نیز ثروتمندتر است و صاحب بزرگ ترین نیروی دریایی دنیاست.

ریس ایفانز

بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت

ریس ایفانز با بازی در فیلم های ناتینگ هیل و بخش اول هری پاتر و یادگاران مرگ نقش آفرینی کرده بود. در اسپین آف سریال Game of Thrones در نقش اوتو های تاور به عنوان دست راست شاه بازی خواهد کرد. این شخصیت چنین توصیف شده است: سِر اوتو با وفاداری و عزت به پادشاه و قلمرو او خدمت می کند. دست راست شاه متوجه می شود که بزرگ ترین تهدید برای قلمرو شاه، برادر او ( دیمن ) و موقعیتش به عنوان وارث تاج و تخت است.

ایو بست

بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت

ایو بست در فیلم های پرستار جکی و سخنرانی پادشاه بازی کرده است. در مجموعه خانه اژدها در نقش پرنسس ریانز ولارین بازی خواهد کرد. شخصیت او به صورت یک اژدهاسوار و همسر لرد کورلس ولارین و ملکه ای که هرگز ملکه نشد، توصیف شده است. در شورای عالی تصمیم گرفته شد که قدرت به جای اینکه به او برسد به پسرعمویش، ویسرس، برسد. تنها به این دلیل که ریانز یک زن است!

سونیا میزونو

بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت

سونویا میزونو در فیلم های اکس ماکینا و آسیایی های خرپول نقش آفرینی کرده است. در پیش درآمد بازی تاج و تخت در نقش میساریا بازی خواهد کرد. شخصیت او اینگونه توصیف شده است: میساریا با دست خالی به وستروس آمد…خیلی تلاش کرد…آنقدر که باید پژمرده می شد… اما او همچون یک غنچه شکفت و تبدیل به امین و متحد پرنس دیمن تارگرین شد.

اولویا کوک

بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت

اولیویا کوک در سریال های بازیکن شماره یک آماده و بیتس متل خوش درخشید. در House of the Dragon نقش آلیسنت های تاور را بازی خواهد کرد. این شخصیت دختر اوتو های تاور (دست راست پادشاه) و زیباترین زن در هفت قلمرو توصیف شده است. او در رد کیپ، نزدیک پادشاه و حلقه داخلی او بزرگ شده است. او زیبا، باوقار، تیزهوش و دارای ذکاوت سیاسی است.

مت اسمیت

بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت

مت اسمیت را با بازی در مجموعه های تاج و دکتر هو می شناسیم. در این اسپین آف در نقش پرنس دیمن تارگرین بازی خواهد کرد. او برادر کوچک پادشاه ویسرس و وارث تاج و تخت است. یک جنگجو و اژدهاسوار واقعی. دیمن خون واقعی اژدها را در رگ های خود دارد. گفته می شود که هر زمان که یک تارگرین به دنیا می آید، خدایان یک سکه به هوا پرتاب می کنند و… اسمیت چندین ماه است که درباره این نقش مذاکره می کند و پیش تر شایع شده بود که او علاقه به تولید Winter is Coming دارد.

اما دی آرسی

بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت

اِما دی آرسی (بازی در فیلم جویندگان حقیقت) در نقش پرنسس رنیرا تارگرین ایفای نقش می کند. او اولین فرزند پادشاه است و خون خالص ولارین در بدن او جاریست. او یک اژدهاسوار است. بسیاری معتقدند که رنیرا همه چیز تمام بود… اما تنها مشکل این بود که پسر به دنیا نیامده بود. رنیرا جزء شخصیت های اصلی این اسپین آف محسوب می شود.

فیلم برداری اسپین آف سریال بازی تاج و تخت | Game of Thrones به زودی آغاز می شود

پدی کانسیداین

بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت

پدی کانسیداین (بازی در پیکی بلایندرز) در نقش شاه ویسرس اول تارگرین ها بازی خواهد کرد. شاه ویسرس تارگرین توسط لردهای وسترس در شورای عالی هارنهال برگزیده شده است تا جانشین پادشاه پیر، جاهریس تارگرین شود. ویسرس مردی موقر، خونگرم و مهربان است که تنها آرزویش حفظ میراث پدربزرگش است. اما مردان خوب لزوما پادشاهان خوبی نمی شوند.

اسپین آف خانه اژدها، جنگ داخلی خانه تارگرین را در وستروس به تصویر می کشد. این مجموعه اقتباسی از کتاب آتش و خون جرج آر.آر مارتین است. انتظار می رود که فیلمبرداری سریال در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) آغاز شود و در ۲۰۲۲ روی آنتن برود.

صفحه رسمی بازی تاج و تخت تایید کرد که آهنگساز سری جدید Game f Thrones، رامین جوادی خواهد بود.

نظر شما درباره انتخاب بازیگران تا به اینجای کار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

من دو قسمت ازفصل اول دیدم بعدش منصرف شدم 😑😑

Mahdi

اولیویا کوک بد نبود 😉

Milad7

دیگه زیاد کشش ندید باو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی