حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ های ال جی گرم با پردازنده های نسل یازدهم اینتل آمدند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی، اولترابوک، لپ‌تاپ

لپ تاپ های فوق سبک ال جی امروز به صورت رسمی وارد بازار شدند و در دسترس عموم قرار گرفتند. سری جدید LG Gram ۲۰۲۱ این شرکت ماه گذشته در نمایشگاه CES رونمایی شدند و شامل لپ تاپ های جدید ۱۴، ۱۶ و ۱۷ اینچی هستند که همگی مجهز به جدیدترین پردازنده های نسل 11th Tiger Lake اینتل با گرافیک Iris Xe هستند.

لپ تاپ های ال جی گرم

به نقل از xda-developers، ویژگی بارز لپ تاپ های سری LG Gram، طراحی فوق العاده سبک آن ها با تمرکز بر لپ تاپ بودن و وزن کمتر از یک کیلوگرم است. با این حال، همه مدل های جدید ۲۰۲۱ این سری از این ویژگی برخوردار نیستند. جدا از مدل استاندارد ۱۴ اینچی، تمام لپ تاپ های جدید تحت سری جدید LG Gram بیش از ۱ کیلوگرم وزن دارند.

با گفتن این موارد، این مدل ها هنوز هم باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ های موجود در بازار هستند، به خصوص مدل بزرگ ۱۷ اینچی که فقط ۱.۳۵ کیلوگرم وزن دارد و این خود یک دستاورد بزرگ برای ال جی است. برای امنیت بیشتر، همه لپ تاپ ها از استاندارد 810G ارتش آمریکا همراه با اسکنرهای اثر انگشت برخوردار هستند که در حال حاضر بالاترین استاندارد در صنعت گجت های الکترونیکی محسوب می شود.

در عکس زیر مشخصات ۴ مدل از سری لپ تاپ های ال جی گرم را مشاهده می کنید:

لپ تاپ ال جی سری ال جی گرام

لپ تاپ ال جی سری ال جی گرام

لپ تاپ ال جی سری ال جی گرم

 

مدل های ۱۴ و ۱۶ اینچی نیز به صورت فاکتور ۲ در ۱ ارائه می شوند، به این معنی که از قلم نیز پشتیبانی می کنند. طبق گفته ال جی، لپ تاپ های سری جدید LG Gram با نمایشگرهایی با وضوح بالاتر ارائه می شود که ۹۹ درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. این شرکت همچنین صفحه کلید و صفحه لمسی را که اکنون گفته می شود برای تجربه تایپ سریع تر و آسان تر بزرگتر طراحی شده اند، دوباره در این سری به کار گرفته است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

لب تاپ های نسبتا خوبی هستند

Milad7

بد نیستن. قیمت ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی