حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنسول بازی هواوی با نام MateStation در راه است؟

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، کنسول بازی، هواوی

ممکن است راه سختی برای خرید یکی از کنسول های نسل بعدی – از جمله پلی استیشن ۵ و یا ایکس باکس سری ایکس – داشته باشید، اما بد نیست بدانید که هواوی در حال آماده سازی کنسول مخصوص خود برای صنعت بازی است. جدیدترین گزارش ها به ما می گویند که کنسول بازی هواوی در راه است و شاید با نام MateStation عرضه شود.

کنسول بازی هواوی

کنسول بازی هواوی بر مبنای اندروید که در CES 2014 رونمایی شد

کنسول بازی هواوی بر مبنای اندروید که در CES 2014 رونمایی شد

بد نیست بدانید که هواوی در CES 2014 یک کنسول بازی اندرویدی با دسته های خاص خود ارایه کرد اما دیگر خبری از حضور این شرکت در صنعت بازی نشد. می توانید تصویر این کنسول را بالاتر ببینید. در حقیقت می توان گفت که یک کنسول بازی شروع جدیدی برای هواوی در این صنعت است. علاوه بر این، گفته می شود که این شرکت چینی در حال آماده سازی برای ارائه یک لپ تاپ مخصوص بازی در سال جاری است.

یک منبع به نام Tomato Prince ادعا می کند که هواوی قصد دارد کنسول بازی خود را برای رقابت با کنسول های سونی و مایکروسافت منتشر کند. علاوه بر این، منبع خبری ادامه می دهد که هواوی امسال یک لپ تاپ مخصوص بازی را ارایه می کند می کند که ورود رسمی آن به حوزه محصولات بازی را نشان می دهد.

برای یادآوری بد نیست بگویم هنگامی که آنر بخشی از هواوی بود، سال گذشته لپ تاپ گیمینگ Honor Hunter V700 را معرفی کرد. از نظر فنی، این محصول بخشی از هواوی بوده و لپ تاپ مخصوص بازی جدیدی که از این شرکت ارائه می شود می تواند مشخصات مشابهی داشته باشد. با این حال، از آن زمان به بعد Honor به یک کنسرسیوم تحت حمایت دولت فروخته شده است.

کنسول بازی هواوی توان رقابت با پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس را دارد؟

در مورد کنسول بازی هواوی باید گفت این اولین بار است که درباره‌ا‌ش صحبت می کنیم. جالب اینجاست ادعا می شود قابل مقایسه با پلی استیشن و ایکس باکس است. از این رو می تواند یک کنسول رده بالا باشد. این شرکت می تواند آن را در همکاری با توسعه دهندگان نرم افزارهای بازی مانند Tencent توسعه دهد تا بازی های محبوب را در کنسول بازی خود داشته باشد.

با تمام این شایعات، ما به شما پیشنهاد می کنیم که این اطلاعات را خیلی جدی نگیرید. چرا که این اطلاعات تأیید شده نیست و هیچ خبر رسمی در مورد عرضه کنسول بازی Huawei وجود ندارد. در حالی که به نظر می رسد به زودی یک لپ تاپ گیمینگ هواوی عرضه خواهد شد، اما یک کنسول مخصوص بازی می تواند ریسک بزرگی برای ورود به بازاری باشد که در چند سال آینده بیشتر به سوی پردازش ابری پیش می رود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی می تواند در بازار کنسول بازی موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

🤦‍♂️
گوگل و امازون زیر کنسول بازی زاییدن اونوقت هواوی ؟!

Auroro

باز چرتوپرت گفتن این شروع شد

MH

الان باز میخاد بره رو مخ آمریکا 😂

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)