حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مسترکارت به صورت مستقیم از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

پس از آن که پی پال چند ماه پیش پشتیبانی رسمی خود از خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجتال را آغاز کرد حالا مسترکارت دیگر غول دنیای پرداختی اعلام کرد که از اواخر امسال، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را در شبکه خود، آغاز خواهد نمود.

پشتیبانی مسترکارت از ارزهای دیجیتال

این غول پرداختی، در یک پست وبلاگی اظهار داشته است:

“نظرات شما در خصوص رمزارزها، هرچه باشد، این حقیقت همچنان باقی است که ارزهای دیجیتال در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از دنیای پرداخت ها می باشند.”

این شرکت افزود:

”هم اکنون، ما برای آینده رمزارزها و پرداخت ها آماده می شویم و اعلام می کنیم که در سال جاری، مسترکارت پشتیبانی از رمزارزها را بصورت مستقیم بر روی شبکه خود، آغاز خواهد نمود. این امر، یک تغییر بزرگ است که همچنان جای کار دارد.”

مشخص نیست که کدام رمزارزها توسط مسترکارت، پشتیبانی خواهد شد. این غول پرداختی اعلام نموده است که “ما در خصوص دارایی های قابل پشتیبان از اصول پایه خود مبنی بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رعایت آن، پیروی خواهیم کرد.”

پشتیبانی مسترکارت از ارزهای دیجیتال

پشتیبانی مسترکارت از ارزهای دیجیتال

پیش از این اطلاعیه، اساساً تلاش های رمزنگاری مسترکارت، معطوف به کارت هایی بود که از طریق آن، مشتری می توانست بطور مؤثر با استفاده از رمزارزها در محل فروش، پرداخت های خود را انجام دهد. در آن مورد، در حقیقت، معامله گران ارزهای صادر شده توسط دولت را به جای رمزارزها، مستقیما دریافت می کردند.

این شرکت اظهار داشت:

”فلسفه ما در خصوص رمزارزها، ساده است: این امر مربوط به انتخاب است. مسترکارت، در جایگاهی نیست تا به شما استفاده از رمزارزها را توصیه کند. اما می تواند به مشتریان، معامله گران و مشاغل به منظور انتقال ارزش دیجیتال، کمک کند.”

به نظر می رسد پس از پی پال و تسلا که به صورت مستقیم و درحال حاضر از ارزهای دیجیتال و بیت کوین پشتیبانی می کنند، با ورود غول های دنیای فناوری و اقتصادی، مسیر رمزارزها برای توسعه و پیشرفت هموارتر از گذشته شود. به هرحال باید منتظر ماند و آینده این صنعت نوپا را نظاره کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی