حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تم دارک جستجو گوگل در حال ارایه است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

اگر طرفدار تم تاریک هستید، خبر خوبی برای شما داریم. گوگل بار دیگر در حال آزمایش تم دارک برای صفحه جستجو خود است. البته تم دارک جستجو گوگل هنوز به همه کاربران ارایه نشده اما انتظار داریم که به زودی برای اکثر کاربران فعال شود.

تم دارک جستجو گوگل

آخرین مرتبه ای که کاربران گزارشی درباره تم دارک در Google Search یا صفحه جستجو گوگل ارایه کردند، ماه گذشته بود.

تم دارک برای پربازدید ترین صفحه وب جهان (گوگل) از تم سیستم عامل دسکتاپ شما (یعنی Windows یا MacOS) پیروی می کند. اگر تم خود را روی Light قرار داده اید، صفحه جستجوی گوگل بدون تغییر باقی می ماند. اگر آن را روی Dark تنظیم کنید و با تم Dark جدید از شما استقبال می شود.

تم دارک جستجو گوگل

تم دارک جستجو گوگل

تم دارک گوگل، زمینه را کاملا سیاه نمی کند، بلکه یک خاکستری بسیار تیره است. متن از سیاه به سفید تغییر کرده است در حالی که لینک ها آبی به نظر می رسد. در تصویر بالا یک نمونه از جستجو با تم دارک گوگل را شاهد هستید.

گوگل هنوز در مرحله آزمایش A / B است بنابراین ممکن است شما هنوز تغییر را نداشته باشید (مثل من). پس از این که این مورد برای شما فعال شود، جستجوی گوگل با پیامی در مورد تم جدید Dark با گزینه فعال کردن آن یا ادامه کار به شما خوشامد می گوید. این صرفا برای دسکتاپ بود. درباره زمانی که تم تاریک به جستجوگر مرورگر تلفن همراه شما اضافه می شود هیچ خبری نیست.

نظر شما چیست؟ به هر حال تم تاریک جذاب است و خواستنی و به امید خدا در چند ماه آتی ترنجی را هم می توانید در تم تاریک خود، تجربه کنید!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیلیم عالی دوستش دارم

Milad7

نپسندیدمش 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)