حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی modern age president simulator

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | بازی

آیا شما دوست دارید در بازی به عنوان رییس جمهور کشورتان را اداره کنید؟ بازی modern age بازی است که به شما این امکان را میدهد. این بازی یک بازی استراتژی ژئوپلیتیک است و شما در این بازی به عنوان رییس جمهور توانایی اداره امور اقتصادی و نظامی و فرهنگی کشورتان رادارید و همچنین با کشور های دیگر در ارتباط هستید و روابطتان را با ان ها تعیین میکنید. این بازی ساخت شرکت oxiwyle است.

بازی Modern Age

بازی modern age

بازی modern age

جنبه اقتصادی بازی modern age 

شما میتوانید در بازی modern age با کشور های دیگر داد وستد کنید و مواد غذایی و معدنی و تولیدات نظامی خود را به کشور های دیگر صادر کنید و مواد مورد نیازتان را از کشور های دیگر وارد کنید. و همچنین میتوانید کارخانه های تولید مواد غذایی و معادنی مانند اهن و مس و روی و طلا و چوب و الومینیم و اورانیم و احداث کنید و با استفاده از این مواد اولیه به تولید محصولات نضامی بپردازید. این کارخانه ها برای کارشان به برق نیاز دارند پس شما باید نیروگاه های برق بسازید تا برق مورد نیاز تان را برای کارخانه ها و خانه های مسکونی را تولید کنید و بتوجه کنید که اگر برق تولیدی نیروگاه های برق تان از میزان مصرف کمتر باشد کارخانه ها با تمام ظرفیت کار نمیکنند. و نکته دیگری که باید به ان توجه کنید این است که هر کشور همه معادن مورد نیاز را ندارد و شما نمیتوانید زمانی که ذخایر معدنی مورد نظر را ندارید کارخانه تولید ان را احداث کنید. شما برای حل این مشکل میتوانید از کشور هایی که این معدن را دارند ماده معدنی مورد نظر را خریداری کرده و یا به ان کشور ها حمله کنید و معادن ان هارا تصاحب کنید.

شما همچنین میتوانید از مردمتان مالیات های گوناگونی مانند مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر شرکت ها و مالیات بر درامد بگیرید و بودجه مورد نیاز برای اداره کشورتان را تامین کنید. اما اگر مالیات زیادتر از حد رضایت مندی مردمتان از ان ها بگیرید میزان رضایت مندی مردم از شما کاهش میابد و اگر این رضایتمندی به صفر برسد بازی را میبازید. بنابر این باید بین مالیات و بودجه مورد نظرتان برای اداره کشور تعادل برقرار کنید. شما همچنین میتوانید قانون گذاری کنید و از این طریق اقتصاد و امور نضامی تان را بهبود بخشید.

در این بازی شما وزارت خانه های مختلفی مانند وزارت دفاع و وزارت بهداشت و وزارت ورزش و وزارت امور خارجه و وزارت فرهنگ و وزارت اموزش و پرورش و وزارت علوم و تحقیقات و وزارت زیرساخت دارید که باید ان ها را اداره کنید و به ان ها بودجه تخصیص دهید و پروژه ها و ساخت وساز ها مربوط به هر وزارت خانه را انجام دهید به عنوان مثال شما برای وزارت اموزش و پرورش علاوه بر بودجه تخصیص داده شده باید مدرسه و دانشگاه و مراکز مراقبت از کودکان را بسازید و در وزارت زیرساخت علاوه بر بودجه تخصیص یافته باید فرودگاه و جاده و مرکز فضایی و راه اهن و بندر گاه و پیست دوچرخه سواری بسازید.

بازی modern age

بازی modern age

جنبه فرماندهی نظامی بازی modern age

شما همچنین باید به عنوان یک فرمانده نظامی باید ارتشتان را تقویت کرده و سربازانتان را اموزش دهید و با ارتشتان به جنگ دشمنان بروید و منابع و سرزمین ان ها را تصاحب کنید. و البته باید به این نکته توجه کنید که هر لول که سطح اموزش نیرو های نظامی تان را ارتقا میدهید باید هزینه های نگه داری از این ارتش اموزش دیده را از مالیاتی که از مردمتان میگیرید پرداخت کنید و اگر هزینه های اموزش سربازانتان زیاد تر از مالیاتی باشد که از مردمتان میگیرید دچار کسری بودجه میشوید و باید یا مالیات بیشتری از مردمتان بگیرید که در نتیجه باعث کاهش رضایت مردمتان از شما میشود و یا  باید این هزینه را با درامد های ناشی از صادرات پوشش دهید.

و همچنین باید مراقب روابطتان با کشور های دیگر باشید زیرا اگر سطح دوستی تان با ان کشور ها به صفر برسد ان ها به شما حمله میکنند. زمانی که کشور های دیگر به شما حمله میکنند و زمان مورد نیاز برای ساخت نیروی نظای ندارید میتوانید نیروی نظامی مورد نیازتان را بخرید. و همچنین میتوانید علاوه بر توسعه نیروی نظامی متعارف خود برنامه ساخت بمب اتم را شروع کنید البته برای تولید بمب اتم به پول زیاذی نیاز دارید که این هزینه ابتدای بازی توسعه بمب اتم را غیر ممکن میکند. شما همچنین میتوانید تروریست هایی را اموزش دهید و برای خرابکاری به کشور هایی که با شما دشمن هستند بفرستید. و علاوه بر تروریست ها جاسوسانی را هم میتوانید اموزش دهید و به کشور های دیگر بفرستید.

ارتش شما امنیت کشورتان را در برابر محاجمان خارجی حفظ میکند اما برای ایجاد امنیت داخلی باید قسمتی از بودجه خود را به پلیس اختصاص بدهید و دانشگاه های افسری و اداره های پلیس را بسازید. و همچنین قسمتی از بوجه تان را به سرویس های امنیتی و گارد ملی خود تخصیص بدهید.

بازی modern age

بازی modern age

جنبه فرهنگ و دین بازی modern age

شما همچنین میتوانید با پول دادن به روحانیونتان و راهبانتان و فرستادن ان ها به کشور مورد نظر دین خودتان را تبلیغ کنید. و همچنین میتوانید دین مردم کشور هایی که تصرف کرده اید را با هزینه کمتر از زمانی که ان کشور مستقل بود تغییر دهید. شما توانایی تغییر دادن دین مردم خود را هم دارید. و همچنین میتوانید برای افزایش سطح رضایت مندی مردم از خود بودجه ای را به فعالیت های فرهنگی مانند سینما ها، کتاب خانه ها، تئاتر ها، موزه ها، روزنامه ها، پارک ها، گالری ها  فعالیت های ورزشی مانند بدمینتون، بسکتبال، بکس، دچرخه سواری، فوتبال، اسکی، تنیس، هاکی، تیر اندازی، اسب سواری، جدو، قایق رانی، هند بال، والیبال، واترپلو و حفظ محیط زیست و ساخت مسکن برای مردم اختصاص دهید.

بازی modern age

بازی modern age

لینک دانلود بازی برای اندروید

 

نظر شما راجب این بازی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تشکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا محمودی نژاد