حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ بلک شارک ۴ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، شیائومی

گوشی بلک شارک ۴ پرو محصول بعدی گیمینگ شیائومی خواهد بود. امروز Black Shark 4 Pro با ۱۲ گیگابایت حافظه رم لو رفته است. با توجه به قیمت عموما اقتصادی این سری گیمینگ شیائومی می توان گفت که دلگرم کننده است.

بلک شارک ۴ پرو

یک تلفن هوشمند از برند Black Shark با اسم رمز “kaiser” یا همان “قیصر” و دارای کد مدل KSR-A0 هفته گذشته در کنسول گوگل پلی لو رفت. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش +FullHD و 8 گیگابایت رم بود و احتمالاً Black Shark 4 باشد. حالا و در حالی که منتظر تاریخ رسمی عرضه آن هستیم، یک گوشی Black Shark دیگر با نام مدل PRS-A0 و نام رمز “penrose” در کنسول گوگل پلی ظاهر شده است.

بلک شارک ۴ پرو

بلک شارک ۴ پرو

گوشی PRS-A0 که گفته می شود احتمالا Black Shark 4 Pro است، با اندروید ۱۱ و ۱۲ گیگابایت رم در کنسول گوگل پلی لیست شده است. جالب است که رزلوشن نمایشگر آن همچنان FHD+ است. تراشه با مدل SM8250 دیده شده است که اسنپدراگون 865 می شود اما این می تواند یک اشتباه باشد. ما پیش از این  Black Shark 4 را دیدیم که احتمالاً دارای یک اسنپدراگون ۸۸۸ باشد اما با تراشه Snapdragon 835 در کنسول Google Play در لیست قرار گرفت.

لیست کنسول گوگل پلی همچنین شامل تصویری از PRS-A0 است که نشان می دهد تلفن هوشمند دارای یک دوربین سلفی در راستای مرکز صفحه نمایش است. همچنین می توانید دکمه هایی را در قاب سمت چپ و راست تلفن مشاهده کنید. مورد سمت چپ می تواند تنظیم کننده میزان صدا باشد و موارد سمت راست می توانند دکمه های سحت افزاری اختصاصی برای بازی باشند.

مشخص نیست که آیا PRS-A0 واقعاً Black Shark 4 Pro است زیرا طبق این لیست از یک صفحه نمایش FullHD+ برخلاف Black Shark 3 Pro که با پنل +QHD ارائه می شود، پشتیبانی می کند.

جزئیات در مورد PRS-A0 کم است، اما ما می دانیم که KSR-A0 ، که Black Shark 4 است، با صفحه نمایش 6.67 اینچ ، باتری 4500 میلی آمپر ساعت و شارژ 120 وات ارائه می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی گیمینگ جدید شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به kaiser یا قیصر سلام کنید 🙂

m.b

😂 جدا اسمش قیصره؟ 🤔
چند وقت دیگه مینوسن به کاظم سلام کنید… 😂 🤦‍♂️

Mahdi

مثل اینکه امتیاز باتری یه گوشی صفحه تخت اومده اونم مثل برادر بزرگش ۱۱۴ گرفته که فوق العاده هست

Mahdi

حتی اگه ۴۰۰ دلارم گوشی گیمینگ بده تو ایران زیر ۲۵ نمیدن 😂😂😂

Milad7

روی کاغد که عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)