حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت فروش فوری ایران خودرو ویژه دهه فجر ۹۹ اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

پس از پایان مهلت ثبت نام در فروش فوری ایران خودرو ویژه دهه فجر ۹۹ حالا و امروز ظرفیت این طرح فروش خودرو ارایه شده است. در این طرح مجمولا ۲۲۸۵۰ دستگاه خودر به متقاضیان ارایه می شود. این تعداد خودرو برای ۳۵۷۹۵۳۰ نفر متقاضی ارایه می شود. به عبارتی شانس برنده شدن شما در این طرح فروش فوری ایران خودرو ۶ در هزار است. البته این شانس متوسط است و در برخی از ۹ محصول ارایه شده، شانس شما به مراتب کمتر و در برخی کمی بهتر خواهد بود.

ظرفیت فروش فوری ایران خودرو ویژه دهه فجر ۹۹

مراسم قرعه‌کشی ۱۲مین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو ویژه دهه مبارک فجر، ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت در حال برگزاری است.

همزمان با پایان یافتن مهلت ثبت نام، قرعه کشی این طرح برای تعیین مشتریان نهایی ۹ محصول برگزار شد.

ظرفیت فروش فوری ایران خودرو ویژه دهه فجر ۹۹

ظرفیت فروش فوری ایران خودرو ویژه دهه فجر ۹۹

پذیرفته شدگان تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه خودرو مطابق با بخشنامه فروش این طرح اقدام کنند. در صورت واریز نشدن مبلغ، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد. اسامی برندگان این طرح تا عصر امروز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شما در این طرح فروش فوری ایران خودرو شرکت کرده بودید؟ برای کدام خودرو؟ امیدوارید که برنده شوید؟ به نظر ما باید ایران خودرو پیش از آغاز طرح فروش فوری اعلام کند که ظرفیت هر محصول چقدر است تا کاربران بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

متاسفانه بازهم با 5 تا کدملی دنا پلاس برنده نشدم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)