حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماده جدید برای افزایش طول عمر باتری توسط هواوی ساخته شده است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

اگر شما هم همواره ترس تمام شدن باتری گوشی‌تان اجازه نمی دهد که بدون شارژر خانه را ترک کنید، خب نه، این خبر ربطی به آن ندارد! باید بگویم که ماده جدید برای افزایش طول عمر باتری توسط هواوی ساخته شده است. این یعنی باتری گوشی ها دیرتر مستهلک می شود.

ماده جدید برای افزایش طول عمر باتری

سال گذشته، هواوی یک ماده کامپوزیت سیلیکون-کربن و یک روش برای تولید آن را ثبت اختراع کرد. آنها قصد دارند از این ماده در باتری های جدید لیتیوم یون برای افزایش عمر خود استفاده کنند.

با توجه به توضیحات حق ثبت اختراع، ما در مورد یک ماده کامپوزیت با دوام صحبت می کنیم، که شامل یک هسته پوشانده شده با یک لایه قلیایی است. هسته سیلیکون با کربن آمورف پر شده است، در حالی که اندازه منافذ از ۵۰ نانومتر فراتر نمی رود.

حق ثبت اختراع می گوید که ساختار منافذ ریز ماده کامپوزیت سیلیکون-کربن به طور موثری سطح تماس بین ماده سیلیکون و الکترولیت را کاهش می دهد، که احتمال واکنش های جانبی را کاهش می دهد و عمر باتری را طولانی می کند.

در همان زمان، اسکلت گرافیت می تواند به طور موثری انبساط و انقباض حجم مواد را کاهش دهد تا ثبات ساختاری و چگالی انرژی مواد کامپوزیت را بهبود بخشد. اینکه این باتری ها چقدر کارآمدتر هستند هنوز مشخص نیست.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Str

مقایسه نسخه اسنپ دراگون و اگزینوس s21u
https://youtu.be/rsLJLk3nx8k
این همه نتیجه متناقض برای من عجیبه.هر تستی داره یه چیز میگه🤨

Yousef.komando

صحت ندارد
چند سایت معروف چینی تکذیب کردند

Milad7

اَلِکی میگه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)