حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۳۶۵۰ جدید خاطره بازی بعدی HMD خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، نوکیا

زمانی تفاوت موبایل ها با یکدیگر در طراحی های به شدت متفاوت آن ها بود. این روزها این تفاوت طراحی عموما به قاب دوربین اصلی محدود شده است. اگر شما طرفدار موبایل های ساده هستید و در عین حال می خواهید تنوع خاطره برانگیزی هم داشته باشید،‌ نوکیا می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. گفته می شود که نوکیا ۳۶۵۰ جدید خاطره بازی بعدی HMD خواهد بود.

نوکیا ۳۶۵۰ جدید

نوکیا ۳۶۵۰ اصلی

نوکیا ۳۶۵۰ اصلی

شرکت فنلاندی HMD Global چندین گوشی کلاسیک نوکیا را از جمله نوکیا 3310 تا نوکیا 8110 و اخیرا نوکیا 6300 را به بازی بازگردانده است. طبق گزارش جدید، نوکیا ۳۶۵۰ گوشی نوستالژی بعدی نوکیا است که اواخر امسال به روز خواهد شد می شود.

گوشی سری۶۰ با طراحی خاص مجهز به سیستم عامل سیمبین در سال ۲۰۰۳ با طرح صفحه کلید دایره ای منحصر به فرد خود، نظرات مختلفی را ایجاد کرد که آن را از تقریباً سایر تلفن های آن زمان جدا می کرد. هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد که HMD همان طرح را بازخواهدگرداند یا سعی دارد آن را تغییر دهد تا بیشتر قابل استفاده باشد.

نوکیا ۳۶۵۰ جدید دارای صفحه نمایش 2.1 اینچی 176 در 208 پیکسلی TFT، یک دوربین VGA نصب شده در پشت و یک باتری 850 میلی آمپری بود. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه جدید پیشرفت هایی از قبیل نمایشگر بزرگتر، دوربین بهتر و سیستم عامل KaiOS را ارائه کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه بیاد

HITECH

این گوشیها فقط اسم نوکیا را یدک می کشند سال به سال از کیفیتشان زده اند….افتضاح به تمام معنا کیفیت ندارند هیچ نرم افزار هم فاجعه س .

lovenokia

متاسفانه همینطوره .

فقط نام نوکیا را یدک می کشد .

Milad7

من هنوز دلم پیش N96 گیره! قسمت نشد بخرمش!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)