حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید Royole Flexpai در TENAA دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | موبایل

رویول از نظر فنی اولین شرکتی است که گوشی تاشو را به بازار عرضه کرده و طی دو سال گذشته محصولات بیشتری را معرفی نمود. اکنون زمان ارایه سوم سری Royole Flexpai است و این گوشی با مشخصات و تصاویر در TENAA ظاهر شده است. این دستگاه به بیرون تا می شود و همچنان نظر Royole در این زمینه تغییر نکرده است.

گوشی جدید Royole Flexpai

پیش از این، Flexpai طراحی دوربین عمودی را در یکی از انتها داشت، اما اکنون تصاویر یک دوربین مربع با دو دوربین را نشان می دهد. علاوه بر این، در گوشه مقابل یک بریدگی به همان شکل وجود دارد که اجازه می دهد تا برآمدگی دوربین در آن قرار بگیرد و پانل عقب گوشی کاملاً بسته شوند.

با دقت بیشتر به تصاویر، هیچ دوربین جلویی قابل رویتی وجود ندارد، به این معنی که یا دوربین سلفی ندارد یا دوربین زیر نمایشگر است. البته اگر به بالای قاب دوربین توجه کنید، به نظر یک بخش شبیه شکاف دوربین پاپ آپ وجود دارد، اینطور نیست؟

دوربین اصلی فقط دارای دو دوربین است که از چهار عدد در Flexpai 2 تنزل یافته است. به این معنی که این گوشی جدید به جای اینکه یک جانشین کامل باشد، ممکن است به عنوان نسخه Lite یا mini وارد بازار شود.

در مشخصات دیگر، تلفن رویول دارای صفحه نمایش 7.2 اینچی در حالت باز، حداقل شارژ باتری 3360 میلی آمپری، رابط کاربری شخصی سازی شده روی اندروید و اتصال 5G است. ابعاد این دستگاه 147.1 در 138.8 در 7 میلی متر (با توجه به ضخامت حتما در حالت باز محاسبه شده) خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو جدید Royole هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

خداوکیلی چه رویی داره همچین گوشیای کت و کلفت و گرون قیمتی میسازه که نه بهینه هستن نه کارایی مثل فولد سامی دارن نه هیچ برتری خاصی اونم با قیمتای فضایی!!!

Milad7

این دیگه رسما پاره آجره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)