حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M02 سامسونگ با اندروید ۱۰ و تراشه مدیاتک رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

وقتی رفتار سامسونگ عجیب می شود، اینطور است که سه هفته پیش گلکسی M02s سامسونگ با اسنپدارگون ۴۵۰ رسما معرفی شده و حالا گلکسی M02 سامسونگ با اندروید ۱۰ و تراشه مدیاتک رسما معرفی می شود. بله، مثل گلکسی A01 که مدل S آن زودتر از مدل عادی اش معرفی شد، اینجا هم همان اتفاق افتاده اما این بار با فاصله خیلی کم.

گلکسی M02

سامسونگ گلکسی M02 پس از هفته ها شایعات، به عنوان جدیدترین گوشی ارزان قیمت این شرکت رسماً در هند معرفی شده است. این دستگاه جانشین Galaxy M01 است که در ژوئن سال گذشته به بازار عرضه شد. سامسونگ گلکسی M02 با دوربین دوگانه اصلی ارائه می شود و توسط یک MediaTek مجهز می شود. این گوشی همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپری و شامل 32 گیگابایت حافظه داخلی است. Galaxy M02 در برابر گزینه هایی مانند Poco C3 ، Redmi 9 ، Realme C15 و Micromax In 1b رقابت خواهد کرد.

گلکسی M02

گلکسی M02

سامسونگ گلکسی M02 دو سیم کارته (نانو) دارد که در کنار مموری کارت قرار می گیرند. این دستگاه با اندروید ۱۰ و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ ارایه می شود که نسخه رسمی آن مشخص نیست. این گوشی از یک نمایشگر 6.5 اینچی به رزولشن HD+ با پنل Infinity-V بهره می برد.

همراه با تراشه ناشناخته مدیاتک به حداکثر ۳ گیگابایت رم مجهز می شود. برای عکس و فیلم، Galaxy M02 از دوربین اصلی دوگانه برخوردار است که شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین در جلو شامل یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

سامسونگ Galaxy M02 با حداکثر 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود. فضای ذخیره سازی داخلی از طریق شیار اختصاصی کارت microSD قابل ارتقا (حداکثر 1 ترابایت) است. گزینه های اتصال شامل 4G LTE ، Wi-Fi ، بلوتوث ، GPS / A-GPS و پورت USB Type-C است. این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است که از شارژ استاندارد 10 وات پشتیبانی می کند. ضخامت آن 9.1 میلی متر و وزن آن 206 گرم است.

نظر شما درباره گلکسی M02 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه بازی کثیفی ، همه برندا هم شروع کردن ، بگو لعنتی اینو میخوایم چیکار ؟ ، جدا تو این مورد طرف اپل هستم که کلا سالی از ۵ تا مدل بیشتر نمیده ، خود سامسونگ از این همه مدل مزخرف گوشی سردرگم میشه ، این الان با اندروید قدیمی و تراشه مزخرف معرفی شده با اون مدل های قدیمی چه فرقی داره؟

The Destroyer

اپل میتونه با همون ۵ مدل کل فروشش رو جمع کنه خب
به خاطر سیستم‌عامل و اکوسیستم جداش
بقیه که اینکارو نمیتونن بکنن
به علاوه این که اینجوری متوسط قیمت بالاتر میره و دیگه تو همه بازه‌های قیمتی گوشی نمیشه داشت
هرچند که اپل هم داره اضافه میکنه به تعداد گوشیاش در سال
که لزوماً خبر خوبی برای خودش نیست ولی خب
باید کمبود نوآوری رو با یه چیزی جبران کرد که سهامدارها صداشون در نیاد

Mohammadreza

کاملاً درست گفتید.
البته به غیر از صحبت های شما در خیلی از کشورهای فقیر درصد قابل توجهی از مردم توان خرید همین موبایل ۱۰۰ دلاری رو هم به زور دارن.
یا حتی گوشی های خیلی ارزون تر از این

نیما عرفانی

“هرچند که اپل هم داره اضافه میکنه به تعداد گوشیاش در سال
که لزوماً خبر خوبی برای خودش نیست”
زمان نیازه تا نتیجه اش مشخص شه ؛
ورودی(اضافه شدن مدل های جدید و آیفون های بیشتر در رده ها و سطوح كمی/کیفی و قیمتی مختلف)
تابع(تغییر و تحول روند قبلی و گسترش سبد محصولات در حاشیه ی بازه ی قیمتی گسترده تر در راستای جذب کاربران و مخاطبین وسیع تر)
و خروجی(چگونگی فروش ، فیدبک و بازخورد مردم و بازارهای مناطق مختلف نسبت به مشخصات ، عرضه و قیمت گذاری طیف آیفون های جدید)
“باید کمبود نوآوری رو با یه چیزی جبران کرد که سهامدارها صداشون در نیاد”
دیگه این وصله ها به هرشرکتی بچسبه به اپل حداقل به مراتب کمتر از بقیه نمود پیدا می‌کنه… حالا کاری به بعضی نقاط ضعف، خساست و کم کاری ها و تصمیمات سودجویانه با توجیهات زیرکارنه ش نداریم که اون بحثش جداست .برندی که به محض اینکه یه ترندی رو در ابعاد مختلفش و به سبک و سیاق خودش ایجاد می‌کنه و بقیه به خصوص در صف جلو, رقبای مستقیم ،تراز اول و جاه طلبش میان ازش پیروی میکنن ، خب این دیگه به وضوح نشون میده که این برند در صنعت مربوطه چقدر تأثیر گذاره که به عنوان یه پیشرو و راهنما داره مسیری رو برای بقیه هموار می‌کنه…
«هیچ شرکتی انسجام و خودکفایی سخت افزاری و نرم افزاری اپلو در مقیاس اکوسیستمی واحد و یکتا در قالب گجت ها ، دیوایس ها و پلتفرم های متفاوت اختصاصی و شخص ثالث نداره» که به راحتی بشه با این تحلیل در موردش قضاوت کرد”باید کمبود نوآوری رو با یه چیزی جبران کرد که سهامدارها صداشون در نیاد”
اپل می‌دونه کدوم نوآوری رو کِی ، کجا و چجوری ارائه بده که خدشه ای به سهام داراش، محبوبیت ، فروش و اعتبار و ارزش برندش وارد نشه وگرنه تا قبل از سال نو میلادی ۲۰۲۱، باید برخلاف استقبال و سیر صعودی سهمش و آمار و ارقام ثبت شدهٔ فروشش, تبعات و خیل عظیمی از واکنش ها و موج منفی رو به واسطهٔ استفاده از نمایشگر ۶۰ هرتز با ناچ عریض و در عین حال کاهش ظرفیت باتری و سرعت شارژ مضحک و حذف شارژر و هندزفری در رابطه با آیفون های ۲۰۲۰ به خودش می‌دید.

Mahdi

خب من نمیگم معرفی نکنن ، ای ۱۱ و ۳۱ و ۵۱ و ۷۱ کافی هست چرا باز همینا رو با هزار تا نام دیگه معرفی میکنن ، خریدارا سردرگم میشن

Milad7

عجب آشغالیه! پنل اچ دی پلاس 6.5 اینچی 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)