حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صرافی ارز دیجیتال همتاپی را از زبان هم بنیانگذار این مجموعه بشناسید

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

در این دوره از زمان که کشور با تورم بسیار بالا دست و پنجه نرم می‌کند بسیاری از مردم تلاش می‌کنند با سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف ارزش دارایی خود را حفظ کنند. بازار ارزهای دیجیتال یکی از حوزه‌هایی است که در چند سال گذشته بخش زیادی از سرمایه‌گذاران را به خود جذب کرده است. در این میان هنوز هم بعضی از افراد نمی‌دانند چگونه باید دارایی خود را به ارزهای دیجیتال تبدیل کنند. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تاکنون به خرید بیت کوین فکر کرده‌اید. اما نمی‌دانید برای خرید بیت کوین باید چه کاری انجام دهید و به کجا مراجعه کنید، با ما همراه باشید.

ارزهای دیجیتال را می‌توان از سایت‌هایی داخلی و خارجی که تحت عنوان صرافی‌های ارز دیجیتال در این حوزه فعال هستند خریداری نمایید. اگر ساکن ایران هستید بهترین روش برای شما، خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال از وبسایت‌های معتبر داخلی مانند همتاپی می‌باشد. همتاپی یک استارت آپ مشهدی است که با هدف رفع نیازهای مالی کاربران ایرانی ایجاد شده است. برای آشنایی بیشتر با این استارت آپ و خدمات آن پای صحبت امیر دبیری، هم بنیانگذار همتاپی، نشستیم.

با هم‌بنیانگذار همتاپی آشنا شویم، خودتان را معرفی کنید

من امیر دبیری، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته MBA عضو گروه همتاپی هستم. ما پیش از راه‌اندازی صرافی همتاپی، بواسطه‌ی فعالیت در حوزه تجهیزات ابزار دقیق پالایشگاهی و پتروشیمی، بخاطر نیاز به انجام تراکنش‌های مالی بین المللی و عدم وجود ابزارهای مالی مناسب در نقل و انتقالات وجوه خارجی با بازار ارزهای دیجیتال آشنا شدیم.

ایده راه اندازی همتاپی از کجا شکل گرفت؟

استارت آپ همتاپی با هدف ارایه سرویس‌های جامع مبادلات ارزهای دیجیتال در شهریور ماه سال  1398 با پشتوانه سه سال کار عملیاتی در حوزه معامله گری رمزارزها شروع به کار کرد. در آن زمان کاربران برای انجام معاملات خرید و فروش خود با مشکلات زیادی مواجه بودند. برای مثال صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال بین‌المللی بدلیل تحریم‌های اقتصادی به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دادند و امکان تبدیل ریال به ارزهای دیجیتال وجود نداشت. علاوه بر این، خرید ارز دیجیتال از واسطه‌ها، قیمت تمام شده را تا حد زیادی افزایش می‌داد. از طرفی وقتی شخص قصد فروش ارزهای دیجیتال خود را داشت با قیمت پایین از او خریداری می‌شد و سازوکار مناسبی برای آن وجود نداشت. در عین حال نیاز بود که به درخواست‌های خرید و فروش حجم بالای کاربران بازار نیز پاسخ داده شود. به همین دلیل نبود یک پلتفرم جامع جهت انجام معاملات چندجانبه رمزارزها در داخل کشور بشدت احساس می‌شد.

من و همکارانم در پاییز 1398 کار را آغاز کردیم و در همان مقطع به عضویت پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی درآمدیم. پس از یک سال کار تحقیقاتی، محصول اولیه در اواخر تابستان 99 ارایه و با تکمیل فاز اول توسعه در پاییز 99 موفق شدیم عنوان برترین استارت آپ استان را در میان 88 کسب و کار بدست آوریم و از ابتدای دی ماه نیز با تکمیل تست‌های امنیتی محصول رسما وارد چرخه بازار شد.

در مورد همتاپی بیشتر بگویید، چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

همتاپی یک پلتفرم آنلاین برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌باشد. مهم‌ترین مزیت همتاپی این است که به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد در فضایی بدون دغدغه و نگرانی از تحریم‌های بین‌المللی ارزهای دیجیتال را با کارت بانکی خود خریداری کنند.

پلتفرم معاملاتی همتاپی به کاربران این امکان را می‌دهد که علاوه بر خرید و فروش مستقیم ارز دیجیتال به همتاپی، با استفاده از خدمات ارائه شده در تالار معاملات، با سایر کاربران سایت نیز معامله کنند. به عبارت دیگر، همتاپی صرافی ارز دیجیتال آنلاینی است که کاربران در آن می‌توانند هم بصورت مستقیم ارز دیجیتال خود را خرید کرده و بفروشند و هم مستقیما نقش صراف را بازی کنند و بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با قیمت پیشنهادی خود خرید و فروش کنند.

صرافی ارز دیجیتال همتاپی با ارائه قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال به همراه نمودارها و پیش‌بینی‌های تکنیکال به کاربران این امکان را می‌دهد با بررسی روند بازار ارز دیجیتال مورد نظر خود برای انجام معاملات بهترین تصمیم را اخذ کنند.

علاوه بر این، ما در همتاپی با ارائه کیف پول‌های مبتنی بر بلاکچین به کاربران این امکان را می‌دهیم تا دارایی‌های دیجیتال خود را بهتر مدیریت کنند.

به فکر توسعه همتاپی و رقابت با صرافی های ارز دیجیتال خارجی هستید؟

یکی از انگیزه‌های ما برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال، بحث تحریم‌های بین‌المللی و مسدود شدن حساب کاربری ایرانی‌ها در صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی بود. ما از همان ابتدا با هدف برطرف کردن نیاز کاربران ایرانی در جهت تبدیل ریال به ارزهای دیجیتال وارد این بازار شدیم. البته در حال حاضر از نظر تنوع کوین‌ها و حجم بازار از صرافی‌های خارجی عقب‌تر هستیم.

در زمینه استارتاپ در کشورمان، افراد متخصص و با استعداد زیادی وجود دارند که اگر از طرف دولت حمایت شوند می‌توانند قوی‌تر از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی عمل کنند.

تولید محتوا توسط صرافی ارز دیجیتال همتاپی

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات