حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل John Ternus را به عنوان مدیر مهندسی سخت افزار منصوب کرد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

امروز اپل از یک تغییر جدی در تیم سخت افزاری و مهندسی خود خبر داد. دن ریچیو به عنوان معاون مهندسی شرکت منصوب شده در حالی که جان ترنوس (John Ternus) جانشین وی به عنوان معاون ارشد تیم مهندسی سخت افزار آن خواهد شد.

John Ternus

ترنوس بر تیم سخت افزاری اپل که آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را طراحی کرده بودند نظارت داشت. وی همچنین به دلیل رهبری در تغییر دستگاه های Mac به تراشه Apple Silicon اعتبار دارد. ترنوس از سال 2013 به عنوان معاون مهندسی سخت افزار اپل خدمت کرده است. وی مسئول کار مهندسی سخت افزار این غول فناوری بر روی محصولات اصلی مانند AirPods نسل اول و هر مدل iPad منتشر شده توسط اپل بود.

Dan riccio

Dan riccio

در همین حال، ریچیو (Dan riccio) تمرکز خود را به پروژه جدیدی منتقل خواهد کرد که اپل مشخص نکرده است. وی تلاش و طراحی را برای اولین نسل iMac ، آیفون 5G ، مکینتاش مبتنی بر M1 و AirPods Max اپل هدایت کرد. وی پیش از انتصاب به عنوان معاون فنی مهندسی iPad در سال 2010 به عنوان سرپرست طراحی محصول به اپل پیوست. در سال 2012 ، Riccio به عنوان سرآمد مهندسی سخت افزار به تیم اجرایی ارتقا یافت.

تیم کوک مدیر عامل اپل مورد اصلاحیه اجرایی، گفت:

 “هر نوآوری که Dan به اپل کمک کرده است تا به زندگی ما منجر شود، ما را به یک شرکت بهتر و مبتکرتر تبدیل کرده است، و ما خوشحالیم که او همچنان به عضویت در تیم ادامه خواهد داد. تخصص عمیق و وسعت تجربه جان او را به یک رهبر جسور و باهوش در تیم های مهندسی سخت افزار ما تبدیل کرده است. من می خواهم به هر دو آنها این مرحله جالب و هیجان انگیز را تبریک بگویم و مشتاقانه منتظر نوآوری های بیشتری هستم که به کمک آنها در دنیا خواهد آمد. “

ریچیو و ترنوس هر دو به کوک گزارش خواهند داد. در نقش جدید خود ، ترنوس همچنین بخشی از تیم اجرایی خواهد شد.

نظر شما درباره این تغییرات اپل چیست؟ اتفاق بزرگی در راه است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)