حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی می گوید خودروی Vision-S را عرضه عمومی نخواهد کرد!

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، خودرو

سونی به واقع همه حاضرین نمایشگاه سالانه CES  را با رونمایی خودرو مفهومی Vision-S خود غافلگیر کرد. در اوایل ژانویه 2021، شرکت سونی  در CES2021  با تهیه فیلم و آزمایش خودرو در جاده های عمومی و نشان دادن آن به صورت عمومی؛ ایده ساخت و فروش خوروی vision-S قابل قبول به نظر می رسید. در حقیقت سونی به ما گفت این یک بستر آزمایش برای فناوری سونی است برای رانندگی خودران و در حال توسعه و آزمایش آن است و قصد تجاری سازی آن را ندارد.

خودرو سونی Vision-S :

سخنگوی سونی گفته است که در حال حاضر ما برنامه ای برای فروش یا تولید انبوه خودرو سونی Vision-S نداریم و ما در حال شناسایی این هستیم که چگونه سونی می تواند در عصر رانندگی خودران همکاری کند و هدف ما کمک به ایمنی و قابلیت اطمینان در رانندگی خودران می باشد.
این خودرو مجهز به 40 سنسور است که 4 سنسور آن Lidar ( برای دید در روز و شب و شناسایی اشیا) و دوربین 360 درجه می باشد. به این نکته نیز باید اشاره نمود که خودروی Vision-S یک خوروی تمام خودکار برای رانندگی نیست بلکه هنوز در سطح فناوری خودران 2 قرار دارد اما سونی ادعا میکند که با بروزرسانی نرم افزار، می تواند به سطح 4 یا بالاتر برسد . به این معنا که خودرو بدون نیاز به راننده هدایت شود.

خودروی سونی Vision-S

خودروی سونی Vision-S

سونی همچنین در این خودرو از سیستم Reality Audio 360 استفاده کرده است تا همه سرنشینان به بهترین شکل صدا را درک کنند . سونی ساخت این خودرو را به تنهایی انجام نداده بلکه با گروه اتریشی Magna Steyr همکاری کرده است و خودرو ساز این اجازه را می دهد تا تمام این فناوری ها را کاملا تحت کنترل سونی آزمایش شوند و از آنجایی که از سخت افزار و نرم افزار از پیش نصب شده یک خودرو ساز استفاده نمی کند محدودیت های کم تری برای به هدف رسیدن سونی وجود دارد.گرچه این خودرو به تولید انبوه نمی رسد اما سونی قصد دارد پیشرفت خود را با ساخت وسایل نقلیه بهبود ببخشد .

** نظر شما چیست آیا در آینده شاهد ورود سونی در عرصه خودروسازی خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی