حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اچ تی سی Wildfire E3 با مدیاتک Helio P22 و اندروید ۱۰ به زودی معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

به نظر می رسد که اچ تی سی نمی خواهد قبول کند اندروید ۱۱ هم ارایه شده و موبایل های جدیدش را با اندروید ۱۰ معرفی می کند. امروز شنیده می شود که گوشی اچ تی سی Wildfire E3 با مدیاتک Helio P22 و اندروید ۱۰ به زودی معرفی خواهد شد. کما این که دیروز هم اچ تی سی دیزایر ۲۱ پرو 5G که با پشتیبانی از 5G ارایه شد، سیستم عامل اندروید ۱۰ داشت.

گوشی اچ تی سی Wildfire E3

HTC زمانی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی اندرویدی در جهان بود. اما اکنون، این شرکت به سختی گوشی های هوشمند جدیدی را منتشر می کند. حتی اگر چنین شود، اکثر آنها فقط در کشور خود تایوان مانند HTC Desire 21 Pro 5G که به تازگی معرفی شده است، در دسترس هستند. گفته می شود، با وجود رونمایی از دستگاه جدید دیروز، این شرکت ممکن است به زودی گوشی دیگری را در قالب HTC Wildfire E3 معرفی کند.

سری گوشی های هوشمند Wildfire اچ تی سی یکی از مدل های محبوب در اوایل روزهای اندروید بود. اما در چند سال گذشته این شرکت از این برند برای تلفن های هوشمند ارزان قیمت استفاده کرده است. جدیدترین ارایه این سری به نقل از لیست کنسول Google Play احتمالا HTC Wildfire E3 خواهد بود.

اچ تی سی Wildfire E3

اچ تی سی Wildfire E3

این لیست برخی از مشخصات اصلی این گوشی هوشمند ارزان قیمت HTC همراه با طراحی جلوی آن را نشان می دهد. اول و مهمترین، این گوشی با یک ناچ قطره طور و برخی حاشیه های قابل مشاهده در اطراف نمایشگر ارائه می شود.

طبق لیست، این گوشی از یک پنل HD+ یا 720 در 1600 پیکسل برخوردار خواهد بود که به احتمال زیاد از نوع LCD است. با استفاده از چیپست سطح متوسط ​​MediaTek MT6762d یا (Helio P22) و 3 گیگابایت رم در کنار آن سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۰ را ارائه می کند که برای دستگاهی که در سال 2021 عرضه می شود اصلا خوب نیست.

گفته می شود، تاریخ دقیق عرضه HTC Wildfire E3 هنوز مشخص نیست است اما از آنجا که این تلفن قبلا در Google Play Console ذکر شده است، باید به زودی رسمی شود.

نظر شما چیست؟ اچ تی سی Wildfire E3 برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeed_l

دلیل ورشکستگی برند تایوانی به روایت همین موبایل معرفی نشده تخماتیکاتیک 2021 😝🤢

Mahdi

بازم p22 بکشید بیرون از این هربرند باید یدونه با این پردازنده معرفی کنه😡😡

ali_s

هنوز پی ۲۲زندس😐
ولی فرزندش پی ۳۵ جاشو میگیره😂😐

Milad7

مضخرفه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)