حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییت تبلیغاتی Galaxy S21 با آیفون منتشر شد!

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ چند روز پیش رویداد Galaxy Unpacked با شعار ‘Everyday Epic’ خود را اعلام کرد و تا چند ساعت دیگر رونمایی از گوشی های هوشمند پرچمدار انجام می شود. بدیهی است که تیم بازاریابی غول کره ای در شبکه های اجتماعی مستقر خواهد شد تا به مخاطبان یادآوری کند که مدل های جدید Galaxy S21 به معرفی بسیار نزدیک است. بسته به نوع نگاه شما به مسائل، یک مشکل کوچک یا بزرگ وجود دارد. این تیم تبلیغاتی به طور تصادفی از آیفون برای توییت کردن در مورد این رویداد استفاده کردند. بله، توییت تبلیغاتی Galaxy S21 با آیفون منتشر شد!

توییت تبلیغاتی Galaxy S21 با آیفون

در حال حاضر این توییت حذف شده است اما نه قبل از اینکه توسط چشمان تیزبین طرفداران ثبت شود.

توییت تبلیغاتی Galaxy S21 با آیفون

توییت تبلیغاتی Galaxy S21 با آیفون

حساب توییتر ‘Samsung Mobile US’ با استفاده از آیفون توییتی منتشر کرده تا به همه اطلاع داده شود که رویداد Unpacked امروز برگزار خواهد شد. یک عیب بزرگ استفاده از آیفون برای ارسال توییت این است که اگر شما در تیم رقیب آیفون باشید، حنای شما دیگر رنگی نخواهد داشت و کاربر با خود می گوید “اینها که به ما می گوید گلکسی اس ۲۱ بخر اما خودشان آیفون دارند!”

ما مطمئن نیستیم که تیم بازاریابی سامسونگ در ایالات متحده برای چنین اشتباهی چقدر ضرر خواهد کرد، اما با توجه به اینکه Galaxy S21 چند ساعت دیگر معرفی می شود، مجازات می تواند شدید باشد. به دلایل واضح ، این توییت حذف شده است ، اما نه قبل از اینکه AppleInsider این اشتباه را مشاهده کرده و در مورد آن گزارش دهد. به نظر می رسد تیم تبلیغاتی سامسونگ باید در آینده در مورد دستگاههایی که قرار است قبل از ارسال استفاده کنند، کمی دقیق تر باشد.

متناوباً ، آنها می توانند برای انجام چنین کاری به یک گوشی با برند سامسونگ روی بیاورند، اما به عنوان یک مصرف کننده، ابتدا باید به محصول اعتقاد داشته باشند، درست است؟

اگر فراموش کرده اید باید بگویم در مراسم امروز خانواده گلکسی اس ۲۱ را خواهیم دید. خانواده Galaxy S21 از سه مدل تشکیل شده است: Galaxy S21 معمولی ، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra. همچنین انتظار می رود که Galaxy Buds Pro و همچنین برچسب های هوشمند را نیز ببینیم.

نظر شما درباره این اشتباه بازاریابی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

خیخی داوش

Amir7090

یعنی همینقدرم عقلشون کار نکرد😐

Mohammadr

آخرش در میاد همه برند‌های موبایل زیربرند اپلن…. والا، با این نوناشون…

TheFreeCritic

خفاش نمی‌شه عقاب با نقاب 🙂

Mahdi

عفو لازم نیست ، اخراجش کنید
منظورم فرد خاطیه

Arian25

چرا هنوز هیچکدوم از سایتای ایرانی درک نکردن که بعد از اس بیست اس سی میاد نه اس بیست و یک😐

m.b

شما روز معرفی صبر کن سایتای ایرانی کارت دارن…

Dr.Nazer

😐😐😐😐

m.b

عشقمی عشششق…

Dr.Nazer

دوش بوشم

Milad7

مرگ بر توییتر و شیخ جک

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)