حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه 9 پست برتر اینستاگرام ۲۰۲۰ یا Top 9 2020 خود را ببینیم و به اشتراک بگذاریم؟😍

در آخرین روز سال میلادی 2020، وقت آن است که از 9 پست برتر اینستاگرام ۲۰۲۰ یا Top 9 2020 در این سال لذت ببرید و البته آن را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. طبق سنت چند سال اخیر کاربران شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام در روزهای پایانی سال میلادی به مرور پست ها و خاطرات شان در پایان سال می پردازند و دیگران را نیز در آن سهیم می کنند.

9 پست برتر اینستاگرام

برای دریافت پست‌ های برتر خود در اینستاگرام که اصطلاحا به Top 9 هم معروف هستند، باید از سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ های ثالث استفاده کنید و خود اینستاگرام چنین قابلیتی را به شما ارائه نمی کند. محبوبیت یک پست در اینستاگرام معمولا به واسطه تعداد لایک‌ ها سنجیده می‌شود.

این پست ‌ها توسط کاربران اینستاگرام با هشتگ ‌هایی همچون TopNine# و یا BestNine# به اشتراک گذاشته می‌شوند.

 

چگونه 9 پست برتر (Top 9) اینستاگرام خود در سال 2020 را بسازیم؟

در خصوص چگونگی استفاده از این قابلیت، دو وب‌ سایت creatorkit و BestNine از جمله این وب ‌سایت‌ها و در واقع محبوب ‌ترین و بهترین ابزارها برای این کار به حساب می‌آیند.

پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت creatorkit است، چرا که مراحل انجام کار بسیار سریع و راحت تر صورت می گیرد.

مراحل کار بسیار ساده انجام می شود. باید ابتدا نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کرده و سپس از شما یک آدرس ایمیل درخواست می‌شود. گرفتن آدرس ایمیل برای ارسال فایل نهایی انجام می شود و شما می‌توانید هر زمان که دوست داشتید، آدرس ایمیل خود را از داخل این سایت حذف کنید.

اینستاگرام top 9

اینستاگرام top 9

 

فقط چند ثانیه طول می ‌کشد تا ۹ پست برتر شما در اینستاگرام نمایش داده شود. علاوه بر این، اطلاعاتی نظیر تعداد پست‌هایی که در سال 2020 منتشر کرده اید، مجموع تعداد لایک‌ هایی که گرفته اید و متوسط تعداد لایک برای هر پست نیز برای شما نمایش داده می‌شود.

توجه داشته باشید که با وجود آمار Insight اینستاگرام لزوما فقط تعداد لایک، به معنی بیشترین بازخورد نسبت به پست شما نیست. این سرویس ها اما فقط تعداد لایک را مبنای ۹ پست برتر می دانند.

شما می‌ توانید چینش و قالب قرارگیری پست‌ها را نیز تغییر دهید و بعد فایل تصویری آن را دانلود کنید.

و اما خبر خوب این است که این دو سایت هیچ‌ گونه واترمارکت یا نوشته دیگری بر روی فایل نهایی شما نمی زنند و کاملا راحت و بی‌ دغدغه می‌ توانید فایل نهایی را دریافت کنید.

پست های برتر اینستاگرام شما در سال ۲۰۲۰ کدام ها بودند؟ اگر آن را به اشتراک گذاشتید خوشحال می شویم ما را هم تگ یا منشن کنید ببینیم. اینستاگرام ترنجی : Toranji

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مچکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی