حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و تصاویر لو رفته از نوکیا TA-1322 در لیست FCC

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، نوکیا

یک دستگاه جدید از نوکیا، با شماره مدل TA-1322 و باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی در لیست صدور گواهینامه FCC دیده‌شد. در این وب‌سایت علاوه‌بر ظرفیت باتری، طرحی لو رفته‌است که ظاهر این گوشی و محل قرارگیری آنتن را نشان می‌دهد. با اینکه نام این گوشی هنوز مشخص نیست، اما احتمال می‌رود یکی از دو گوشی نوکیا 4.4 و 7.3 باشد.

مشخصات لو رفته نوکیا TA-1322

طبق لیست موجود در FCC ، این گوشی مستقیم از سوی کمپانی HMD Global نیز تایید شده است. طرح منتشر شده هم به ماژول دایره‌ای شکل و اثرانگشت قرار گرفته در قاب پشتی دستگاه اشاره می‌کند. بر اساس گزارشی از طرف یک کاربر نوکیا، این شماره مدل در لیست صدور گواهینامه روسی دیده شده است. شایعات و اخبار منابع مختلف حدس می‌زنند این گوشی همان نوکیا 4.4 باشد؛ با این حال گزارشی از 91Mobiles منتشر شد که بر عرضه این گوشی با نام نوکیا 7.3 دلالت دارد.

هنوز اطلاعاتی از نوکیا 4.4 منتشر نشده است، بنابراین شایعات احتمال می‌دهند HMD Global درحال کار برروی نوکیا 7.3 باشد. در گذشته نیز از نوکیا 7.3 به عنوان گوشی آینده این کمپانی یاد می‌شد.
علاوه بر لیست FCC ، شماره مدل TA-1322 در وب‌سایت صدور گواهینامه TUV Rheinland نیز ظاهر شده است. همچنین Steve Hemmerstoffer (معروف به OnLeaks) رندری منتشر کرده‌است که نشان‌دهنده ماژول دایره‌ای شکل دوربین و اثرانگشت پشت دستگاه می‌باشد.

همان‌طور که قبلا گزارش شده بود، نوکیا 7.3 می‌تواند از نمایشگر 6.5 اینچی +FullHD بهره ببرد. مشخصات دیگری هم لو رفته‌است که از جمله آنها می‌توان به تراشه اسنپدراگون 690، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر سریع 18 واتی اشاره کرد. لازم به‌ذکر است احتمالا نوکیا 7.3 از دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی استفاده‌کند که به صورت سوراخ، درون نمایشگر قرار دارد. با این حال، همه این‌ها شایعه هستند و برای دیدن مشخصات درست و دقیق، باید تا زمان معرفی منتظر باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا این گوشی در تسخیر بازار تلفن های میان‌رده موفق خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
APPLE IDEVICE

ماشاالله چقدر سریع پوشش خبری میدید!
سایت های همسایه خدارا شکر تا بهار در خواب زمستانی به سر میبرند❄😌

APPLE IDEVICE

جی اس ام آرنا باید از شما فرا بگیره😄

ehsan1102000

نوکیا خوبیش اینه که مشخصات رو امن نگه میکنه و درزش نمیده

Taha

آخه نیازی نیست 😂 همه ی گوشی هاش ۲/۳ گیگ رم دارن ( فوقش۴) و اسنپ ۴۲۵( اگه اشتباه نکنم) و اسنپ ۶۶۵ و p22 روشن سواره با صفحه نمایش ۷۲۰p.

Milad7

اچ ام دی اعتبار نوکیا را پکوند!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.