حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم First Look 2021 سامسونگ برای ۱۷ دی ۹۹ برگزار خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در تاریخ ۱۷ دی ۹۹ رویدادی به نام “First Look 2021” را برنامه ریزی کرده است که در آن از فناوری های جدید نمایشگر به همراه محصولات جدید “چشم انداز آینده نمایشگر” رونمایی خواهد کرد.

مراسم First Look 2021 سامسونگ

این احتمال وجود دارد که سامسونگ بخواهد محصولات جدید تلویزیون های هوشمند خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد. جالب اینجاست که این رویداد دقیقا پیش از نمایشگاه Consumer Electronics Show 2021 یا CES 2021 برنامه ریزی شده است که از ۲۲ دی ۹۹ آغاز می شود و در ۲۵ دی ۹۹ به پایان می رسد.

در حالی که این شرکت هنوز این موضوع را تأیید نکرده است اما به احتمال زیاد سامسونگ از تلویزیون های MicroLED جدید خود، تلویزیون های Mini-LED و همچنین مدل های جدید تلویزیون های 4K و 8K QLED خود رونمایی می کند. توجه داشته باشید که این فقط حدس و گمان در این برهه از زمان است.

پوستر دعوت شده توسط این شرکت دارای خلاصه ای از دستگاه ها است و با توجه به این موارد، احتمال اعلام تبلت ها و دستگاه های لپ تاپ جدید در این رویداد نیز وجود دارد که احتمالاً دارای فناوری نمایشگر جدید هستند.

مراسم First Look 2021 سامسونگ

مراسم First Look 2021 سامسونگ

اخیرا غول کره جنوبی از تلویزیون ۱۱۰ اینچی Micro-LED خود رونمایی کرد که دارای رزولوشن 4K، حاشیه صفر در هر چهار طرف، بلندگوهای 5.1 کانال است و توسط سیستم عامل Tizen خود شرکت پشتیبانی می شود.

رویداد سامسونگ First Look 2021 از ساعت ۱۹:۳۰ به صورت مستقیم در وب سایت شرکت پخش می شود. برای آن که بدانیم چه چیزی در آستین این شرکت است، باید منتظر شروع رسمی رویداد بمانیم.

همچنین انتظار می رود سامسونگ در تاریخ ۲۵ دی ماه ۹۹ نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار سری Galaxy S یعنی Galaxy S21 ، S21 Plus و S21 Ultra را رونمایی کند.

شما منتظر محصولات چدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

امیدوارم هیچ حرکتی هیچ شرکتی در راستای محیط زیست نزنه …

Auroro

از لحاظ روحی دوست دارم اونجا باشم

SHREK

روحت تمام سال اونجا توی شرکت سامسونگ هست پس دیگه مشکلی نیست.

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)