حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصویر زمینه زنده MIUI 12 شیائومی

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

اگر از نظر شخصی سازی بخواهم بگویم، به عقیده من Super Wallpaper شیائومی بزرگترین تحول در این زمینه بوده است. پس از آن اما چندین تصویر زمینه زنده MIUI 12 شیائومی هم می توانند بسیار جذاب باشند. اینجا شما می توانید جدیدترین آن ها را دانلود کنید.

تصویر زمینه زنده MIUI 12 شیائومی

رابط کاربری MIUI 12 شیائومی چندین تصویر زمینه زنده خیره کننده را ارائه می کند. این شرکت با هر بروزرسانی دیگر همچنان گزینه های جدیدی را اضافه می کند. طی چند ماه گذشته، ما چند پورت از این تصاویر زمینه را به اشتراک گذاشته ایم که به شما امکان می دهد از آنها در هر دستگاه غیر شیائومی استفاده کنید. جدیدترین آپدیت آزمایشی MIUI 12 دو مورد دیگر به همراه دارد و همانطور که احتمالاً انتظار داشتید تاکنون، XDA Recognized Contributor linuxct موفق شده است جدیدترین تصاویر زمینه را برای استفاده در هر دستگاه اندرویدی پورت کند.

جدیدترین پورت تصویر زمینه زنده MIUI 12 شامل دو تصویر زمینه جدید است: هندسه و کوه برف. اولین دارای دو حالت تاریک و روشن و دومی خودش با توجه به ساعت تغییر می کند. البته اول افکت بسیار جذابی برای انتقال از صفحه قفل به صفحه هوم دارد اما دومی نه.

شما می توانید تصاویر زمینه زنده MIUI 12 را از لینک های زیر دانلود کنید. توجه داشته باشید که لینک ها به apkmirror منتقل می شوند و با توجه به اینکه این وب سایت فیلترشده است (ونمی دانیم دقیقا چرا)، پس فیلترشکن نیاز دارید!

دانلود تصویر زمینه زنده MIUI 12 با  نام Geometry Super Wallpaper نمونه روشن به حجم ۳۶ مگابایت از ApkMirror

دانلود تصویر زمینه زنده MIUI 12 با  نام Geometry Super Wallpaper نمونه تاریک به حجم ۳۶ مگابایت از ApkMirror

دانلود تصویر زمینه زنده MIUI 12 با  نام Snow Mountain Super Wallpaper به حجم ۹۰ مگابایت از ApkMirror

همانند سایر پورت های تصویر زمینه زنده قبلی از linuxct ، جدیدترین موارد اضافه شده از کد OpenGL واقعی از تصویر زمینه اصلی برای انیمیشن ها استفاده می کند. بنابراین، آنها به عملکردی خوب نیاز دارند که به شکل روان عمل کند. همچنین لازم به ذکر است که به دلیل اجرای متفاوت OpenGL ES، پورت در برخی از تراشه ها مانند برخی از چیپست های Exynos ، Kirin و MediaTek کار نخواهد کرد. شما برای استفاده از این تصویر زمینه های زنده نیاز به حداقل اندروید ۸ دارید.

در صورتی که می خواهید این تصاویر پس زمینه جدید MIUI 12 را امتحان کنید، باید فایل های APK را از لینک بالا دانلود کرده و روی دستگاه خود نصب کنید. پس از نصب، می توانید تصاویر پس زمینه را از دستگاه تنظیمات تصویر پس زمینه دستگاه خود انتخاب کنید. اگر تصاویر پس زمینه در تنظیمات گوشی شما نشان داده نشوند، برای استفاده از تصاویر پس زمینه باید برنامه Google Wallpaper را از گوگل پلی نصب کنید.

نظر شما درباره این تصاویر زمینه زنده جدید MIUI 12 چیست؟ شما طرفدار چه نوع تصویر زمینه هستید؟ سوپر والپیپر شیائومی را تست کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

سلام… شما خودتون تستش کردید آقای عطایی؟

Milad7

من کلا از لایو والپیپر استفاده نمیکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)