حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کد بسته ۲ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل شب یلدا ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت، حتما بخوانید

اگر دوست دارید شب یلدا ۱۴۰۰ خود را با یک هدیه از Irancell شیرین تر کنید، ما اینجا کد بسته ۲ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل شب یلدا ۱۴۰۰ را برای شما آورده ایم. البته اینجا هدایای بیشتری هم وجود دارد که به تقصیل به آن ها خواهیم پرداخت.

اینترنت رایگان ایرانسل شب یلدا

ایرانسل یک بسته کوچک یک روزه رایگان در نظر گرفته است. البته این جا هم یک «موضوع کوچک» وجود دارد و آن این است که بسته یک روزه مذکور فقط برای ترافیک داخلی است.

به هر صورت موضوع، موضوع خرس و مو و این هاست 😜 پس بیایید ببینیم ماجرای اینترنت رایگان ایرانسل برای شب یلدا ۱۴۰۰ چیست؟

بسته یلدای ۱۴۰۰ ایرانسل

بسته یلدای ۱۴۰۰ ایرانسل

ایرانسل به صورت رسمی اعلام کرده است که:

تمام شما مشترکان ایرانسل می‌توانید در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی ۱۴۰۰، با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنید. اعتبار این بسته تا پایان روز فعالسازی بسته است و هر مشترک می‌تواند یک بار آن را فعال کند.

در حقیقت ۲ گیگابایت اینترنت محدود به ترافیک داخلی ارزش ریالی برابر با ۱ گیگابایت ترافیک خارجی دارد. البته این مقایسه فقط برای ارزش ریالی بسته اینترنت رایگان یلدا ۹۹ ایرانسل است و این بسته شامل ترافیک خارجی نمی شود.

همچنین از اینجا می توانید ببینید که چطور بفهمیم مصرف اینترنت ایرانسل از کدام بسته است؟

 

چطور بفهمیم مصرف اینترنت ایرانسل از کدام بسته است؟

 

۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی رایگان!

طرح هدیه مکالمه با شماره‌گیری کد #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه‌ تمام مشترکان دائمی و اعتباری رایگان است. این طرح، از بامداد ۳۰ آذر ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۰، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من!

علاوه بر هدایای فوق، ایرانسل مانند روال سال‌های قبل، در بخش «تکان شگفت‌انگیز» اپلیکیشن ایرانسل من، برای مشترکان خود هدیۀ ویژه‌ای در نظر گرفته است. در روز ۳۰ آذر ۱۴۰۰، تکان شگفت‌انگیز ایرانسل‌من به ۱۴۰۰ کاربر ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. تمام مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند از بامداد ۳۰ آذر ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۳:۵۹ این روز، با رفتن به بخش تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من و تکان‌دادن گوشی همراه، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه ۴۰ گیگابایتی امتحان کنند. اعتبار این بسته ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد. تکان شگفت‌انگیز از صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل من قابل دسترسی است.

به هر حال این پیشنهاد رایگان ایرانسل برای شب یلدا ۱۴۰۰ است. امیدوارم که بتوانید از آن استفاده مفید داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

یه سوال من بسته رو فعال کردم ولی اصلا نمیتونم ازش استفاده کنم. چرا ؟

ali_s

زیرا این ها همش الکیه

sanaei8295

نوشته سايت هاي داخلي مثلا اپارات داخلیه سایت هایی که سرور داخل ایران نیست نمیشه استفاده کنی

Milad7

دخلی بود 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)