حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروشگاه Honor Mall رسما معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر

آنر اکنون کاملاً از هواوی مستقل شده است. در حقیقت، مورد اول دیگر هیچ ارتباطی با هواوی ندارد. طبق اعلامیه اخیر Honor اولین مرکز خرید خود را در اوایل ژانویه افتتاح می کند. علاوه بر Honor Mall ، این شرکت Honor Club خود را نیز خواهد داشت. این باید پس از معرفی رسمی سری Honor V40 آغاز شود. The Honor Club همچنین از باشگاه مشتریان هواوی مستقل خواهد بود. این شرکت ادعا می کند که برنامه مستقل Honor Club به زودی در دسترس خواهد بود.

فروشگاه Honor Mall

پس از ارایه این برنامه احتمالا سال آینده، محتوای و فعالیت های این باشگاه را نشان می دهد. لازم به ذکر است که سه مدل آنر V40 در حال حاضر در سایت JD.com موجود است. با این حال، هنوز هیچ اطلاعات قیمتی برای این تلفن های هوشمند وجود ندارد. طبق گمانه زنی های متعدد، سری Honor V40 در ژانویه سال آینده وارد بازار می شود.

در 17 نوامبر سال جاری، تعدادی از شرکت ها در “منطقه ویژه شنژن روزانه” بیانیه مشترکی صادر کردند که شنژن Zhixin شرکت فناوری اطلاعات جدید، آموزشی ویبولیتین برای تکمیل قرارداد توافق نامه خرید با شرکت سرمایه گذاری شرکت هواوی امضا کرده است. با کسب جامع دارایی های تجاری مربوط به برند Honor، از آن زمان به بعد از برند هواوی جدا شد.

آنر چند هفته دیگر سری آینده Honor V40 را منتشر می کند. طبق جدیدترین اطلاعاتی که از RODENT950@ منتشر شده است، این تلفن های هوشمند از دوربین جلوی درون سوراخ دار دوتایی و همچنین از طرح بلندگوی دوگانه استفاده می کنند. علاوه بر این، این دستگاه با صفحه نمایش بسیار خمیده همراه است. حدس و گمان هایی وجود دارد که این گوشی با Android 10 + Magic UI 4 + HMS کار خواهد کرد.

از زمان فروش رسمی آنر، این شرکت هنوز تلفن هوشمند خود را منتشر نکرده است. قطع کلیه ارتباطات با هواوی به معنای استفاده رایگان از فناوری آمریکایی با اجازه است. از گمانه زنی های تاکنون، سری Honor V40 اولین گوشی هوشمند پس از فروش آن خواهد بود. این دستگاه با شماره مدل (YOK-AN10) از آن زمان در TENAA ظاهر شده است. اکنون ، آنر V40 دارای گواهینامه 3C چینی است. گواهینامه نشان می دهد که این دستگاه از آداپتور منبع شارژ سریع 66 وات (HW-110600C00) استفاده می کند.

لازم به ذکر است که سری هوای Mate 40 و nova 8 نیز از آداپتور HW-110600C00 استفاده می کنند. این شارژر در ژوئیه امسال گواهی شده است و می تواند تا 66 وات قدرت شارژ را تأمین کند. سه مدل از سری V40 در فروشگاه Jingdong Mall قرار گرفته و انتظار می رود ماه آینده به صورت رسمی عرضه شود.

این سری جدید Honor هنوز کاملا شبیه سری هواوی nova 8 است. از صفحه نمایش 6.72 اینچی FHD + با رفرش ریت 120Hz نرخ تازه سازی استفاده می کند. این از شارژ سریع سیمی 6W و شارژ سریع بی سیم 40W پشتیبانی می کند. این گوشی با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در یک تنظیم دوربین سه گانه عقب ارائه می شود. نسخه Pro + دارای چهار دوربین عقب است. این یک نمایشگر سوراخ دار به شکل قرص است که دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی و همچنین یک لنز عمق میدان است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آیند آنر روشن است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

بدرد نمیخوره v40 اگه مربع شکل باشه

SHREK

آنر اگر قیمت خوب نگه داره میتونه رقیب شیائومی بشه مخصوصا با چیپ اسنپ.

Milad7

که اینطور….ببینیم چی پیش میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)