حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو لپتاپ پوکو در راه بازار هند هستند

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | پوکو، لپ‌تاپ

پس از بازار گوشی های هوشمند در هند، برند چینی POCO مشتاق ورود به بازار لپ تاپ نیز هست. گفته می شود که دو لپتاپ پوکو در راه بازار هند هستند.

لپتاپ پوکو

بر اساس جدیدترین گزارش از 91Mobiles ، دو مدل باتری R15B02W و R14B02W اشاره به گواهینامه BIS را برای ارایه قریب الوقوع دریافت کرده اند. این لیست اولین بار توسط Mukul Sharma مشاهده شد. به گفته وی، سایت صدور گواهینامه BIS دو مدل باتری از POCO و Mi را نشان می دهد. این نشان می دهد که این شرکت ممکن است لپ تاپ های Redmi را با نام پوکو در هند ارایه کند.

ردمی بوک ۱۳

ردمی بوک ۱۳

جای تعجب نیست زیرا همه می دانیم که این شرکت به دلیل معرفی دستگاه های Redmi با برند پوکو شناخته شده است. این شرکت تاکنون گوشی های هوشمندی را در هند معرفی کرده است و به نظر می رسد که به تدریج نمونه کارها را متنوع می کند. به زودی می توان محصولات بیشتری را در این کشور مشاهده کرد. همچنین انتظار می رود این شرکت همزمان با معرفی لپ تاپ ها ، اولین هدفون TWS خود را در هند ارایه کند.

علاوه بر شماره مدل باتری ، لیست BIS چیز زیادی در مورد لپ تاپ ها نشان نمی داد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد لپ تاپ های آینده از این برند موجود نیست اما به زودی می توان اطلاعات بیشتری در مورد آن انتظار داشت. این در حالی است که فقط با جستجوی باتری R15B02W در گوگل، لپ تاپ Xiaomi Pro 15.6 اینچی را پیدا می کنید، لپ تاپی که در چین ارایه شده است.

به هر حال بعید نیست که این لپ‌تاپ ها نمونه جدیدی نباشند و پوکو بخواهد لپتاپ های شیائومی را که قبلا تحت برند ردمی یک بار ریبرندینگ شده اند، دوباره ریبرند کند.

نظر شما درباره این راهبرد برند پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگه خوش قیمت باشه مثل گوشی ها عالیه😀

Mahdi

از ۲۰۰ دلار نباید بالاتر باشه 😂

baran

لپ تاپ های شیائومی نسبت به قیمتشون ارزش خرید نداشتن و هم قیمت ایسوس و لنوو بودن که تو لپ تاپ اونا خیلی معتبرترن!
اگه قیمتاشو پایین تر بیاره میشه بهشون فکر کرد!

Milad7

چرا که نه! منتظریم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)