حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آسیب وارده به کارخانه تولید آیفون ویسترون هند پس از شورش کارگران چقدر بوده است؟

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل

سه روز پیش درباره شورش کارگران در کارخانه تولید آیفون ویسترون هند به دلیل کمبود حقوق برای شما نوشتیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید آسیب وارده به کارخانه تولید آیفون ویسترون هند پس از شورش کارگران چقدر بوده است؟ در این زمینه اعداد مختلفی عنوان شده اما ادعای شرکت خیلی کمتر از چیزی است که پیش از این گزارش شده بود.

آسیب وارده به کارخانه تولید آیفون ویسترون هند پس از شورش کارگران

گزارش جدید می گوید که ضررهای ویسترون در کارخانه آیفون سازی هند که توسط کارمندان مورد هجوم قرار گرفته اند، کمتر از آن است که تصور می شد.

همانطور که پیش از این گزارش دادیم، یک شورش شدید در یک کارخانه تولید آیفون در کارناتاکا، حدود 60 کیلومتری بنگالورو در جنوب هند آغاز شد. بر اساس این گزارش، کارگران شیفت شب به دلیل این ادعا که بسیاری از آنها پس از اینکه حقوقی کمتر از قرارداد خود دریافت کرده اند، دست به شروش زدند.

حتی برخی گزارش ها حاکی از آن بود که برای برخی از کارمندان صرفا یک ۷ دلار برای کار یک ماه پرداخت شده است. با پایان یافتن شیفت شب، کارمندان شروع به شورش، خرد کردن تجهیزات کارخانه، شیشه و واژگونی و سوختن ماشین ها کردند.

کارخانه تولید آیفون ویسترون هند

کارخانه تولید آیفون ویسترون هند

روز دوشنبه گزارش شد که تخمین زده شده خسارت حدود 4.38 میلیارد روپیه یا حدود ۶۰ میلیون دلار است. به گفته DigiTimes ویسترون این رقم را کم اعلام کرده است:

ویسترون، در پاسخ به گزارش های ادعا شده شورش در کارخانه خود در هند منجر به خسارت در مجموع 1.6 میلیارد دلار NT (دلار تایوان) یا (56.31 میلیون دلار آمریکا) شده است، ادعا کرد که این خسارت در واقع فقط در حدود 100-200 میلیون دلار تایوان (یا ۷ میلیون دلار) بوده است.

ویسترون در حال حاضر در حال احیای کارخانه و محاسبه میزان دقیق تلفات است. این سازمان از تحقیقات مقامات محلی در مورد حادثه و گفتگو با شرکت های بیمه در مورد خسارت حمایت می کند.

این رقم می تواند خسارت را حداکثر در حدود ۷ میلیون دلار مشخص کند، که کمتر از حد انتظار است اما با این وجود قابل توجه است. گزارش های روز دوشنبه همچنین خاطر نشان کردند که اپل در حال بررسی این است که آیا ویسترون دستورالعمل های عرضه کننده اپل را نقض کرده است یا خیر.

رویترز گفت:

ما تیم های مستقر در زمین داریم و بلافاصله تحقیقات دقیق را در تاسیسات ناراساپورا در ویسترون آغاز کرده ایم. اپل در یک ایمیل گفت، این آدرس اختصاص داده شده است تا اطمینان حاصل کند که با همه با احترام و وقار در زنجیره تأمین خود برخورد می شود.

اپل گفت که کارمندان و حسابرسان را به خط تولید می فرستد و در تحقیقات خود با پلیس همکاری می کند.

نظر شما درباره این شورش کارمندان در خط تولید شرکت ثالث تحت قرارداد اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

اینا مرد هستن

Auroro

اپل هم روند مسئولای ایرانو برای افزایش سهامش در پیش گرفته

Yousef.komando

مدیریتش فکر کنم با اقای روحانی هست خخ

SHREK

نابودی ستمگران به دست مظلومان و نزدیک شدن به آزادی جهانی؟ 🤔 🤯
#نجات بشریت به دست هندی ها🏳️‍🌈
فک کنم اشتباهی شده…

david2arc

همه که مث چینی ها کاری و مظلوم نیستن

Yousef.komando

شاهکاری از اپل

Milad7

اگه ایران بود چی میشد اگه گفتید؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)