حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین زیر نمایشگر اپل واچ و آیفون های آینده محتول خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

نمایشگر آینده اپل واچ، آیفون یا هر صفحه نمایش در محصولات اپل ممکن است حاوی یک دوربین و فلاش باشد که فقط در صورت لزوم از خارج قابل مشاهده هستند. این در حیقیت همان مفهوم دوربین زیر نمایشگر است که می تواند خبر جذابی برای آینده اکوسیستم محصولات اپل باشد. در جدیدترین گزارش ها می بینیم که دوربین زیر نمایشگر اپل واچ و آیفون های آینده محتول خواهد بود.

دوربین زیر نمایشگر اپل واچ

تنها چیزی که باعث می شود اپل واچ امکان برقراری تماس ویدیو و سرگرمی های دیگر دوربین محور را نداشته باشد، فقدان دوربین است! اپل ممکن است اکنون این مسئله را با اختراع ثبت شده جدیدی که بخشی از آن تعبیه دوربین و فلاش در نمایشگر است، حل کرده باشد.

“دستگاه های الکترونیکی با نمایشگرهای دو مرحله ای” مربوط به تولید صفحه ای است که دارای لایه هایی از فناوری های مختلف نمایش باشد. این ظاهراً برای هر دستگاه قابل تصور دارای صفحه نمایش است و اپل گسترده ترین محدوده ممکن استفاده از آن را لیست می کند. در این بین اما بیشتر حق ثبت اختراع اپل واچ را توصیف می کند.

در این حق اختراع آمده:

“دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن های همراه بعضی اوقات دارای نمایشگر و سایر اجزای اپتیکال مانند دوربین ها و دستگاه های فلاش دوربین هستند”

و همچنین گفته می شود که:

“ترکیب اجزای اپتیکال مانند اینها در یک دستگاه الکترونیکی ممکن است چالش برانگیز باشد.”

ادامه می دهد:

“ممکن است نمایشگرها در صورت عدم استفاده (از دوربین) جذاب نباشند”. “در برخی از نمونه ها دستگاه ها دارای پنجره هایی غیر جذاب برای قرار دادن دوربین ها و فلش خواهند بود.”

اگر این توصیف باعث می شود شما به بریدگی جلوی آیفون یا برآمدگی دوربین در پشت فکر کنید، ممکن است از این حق ثبت اختراع برای پرداختن به هر دو استفاده شود. آنچه که در اصلی توضیح می دهد، این است که چگونه یک صفحه نمایش کوچک می تواند شامل لایه هایی باشد که عملکردهای مختلفی را برای Apple Watch فراهم می کند.

در این مقاله آمده است:

“ممکن است یک دستگاه الکترونیکی با نمایشگر دو مرحله ای ارائه شود.” “این صفحه ممکن است دارای یک لایه داخلی با یک آرایه پیکسل برای نمایش تصاویر و یک لایه بیرونی باشد که از یک تعدیل کننده نور با آرایه ای از سلول ها تشکیل شده است که می توان هر کدام را در حالت شفاف یا در حالت انسداد نور (غیرشفاف) قرار داد.”

این حق ثبت اختراع در ابتدا داشتن نوعی نمایشگر سریع واکنش نشان می دهد که توانایی نمایش فیلم را دارد. سپس در بالای آن می توان یک لایه نمایشگر دوم داشت که معمولاً برای نمایش تصاویر یا متن استفاده می شود.

این لایه می تواند به طور موثر خاموش شود تا کاربران بتوانند فیلم موجود در لایه زیر را مشاهده کنند یا برای تغییر شکل ظاهری دستگاه روشن شود. در آن صورت، بخش دوربین “ممکن است ظاهری متناسب با محفظه دستگاه الکترونیکی داشته باشد.”

“در صورت تمایل برای گرفتن تصاویر، مدارهای کنترل در دستگاه الکترونیکی ممکن است به طور موقت شاتر را در یک حالت شفاف قرار دهند تا اجازه عبور نور از فلاش و / یا نوری را که توسط دوربین به تصویر کشیده می شود” ، ادامه می دهد.

این حق اختراع به هشت مخترع از جمله جیمز آر ویلسون پرکار تعلق می گیرد. کارهای قبلی وی شامل حق ثبت اختراع مربوط به این موضوع است که “Apple Glass” همچنین می تواند از دوربین هایی استفاده کند که هنگام استفاده پنهان هستند.

تظر شما چیست؟ منتظر دستگاه هایی با دوربین زیر نمایشگر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چه جالب…

abraham

اپل معمولا میذاره یه ایده و طرح به بلوغ کامل برسه بعد به کار ببره

SHREK

به این زودیا استفاده نمیکنه..

pooria

اقای عط ایی کلمه جدید اختراع کرده محتول! 😂 وزارت ارشاد شما را استخدام خواهد کرد
#اویزه طبیعی زینتی (انحصاری مردان)

Milad7

به به ایده ی خوبی هست استقبال میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)