حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت برند وایو (Vaio) به دنیای لپتاپ ها

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | لپ‌تاپ

تیزر تبلیغاتی جدید در خرده فروش آنلاین هندی Flipkart نشان دهنده بازگشت برند وایو است. در سال ۲۰۱۴ ، سونی تجارت لپ تاپ Vaio خود را فروخت. تا آنجا که من به یاد دارم لپ تاپ های برند وایو ساخت سونی دارای نرم افزارهای پیش فرض زیاد و قیمت بسیار بالاتری از رقبا بودند. مشخص نیست که بازگشت برند وایو (Vaio) به دنیای لپتاپ ها با چه راهبردی باشد اما از آن جا که سونی پشت آن نیست، شاید راهبرد متفاوتی پیش گرفته شود.

بازگشت برند وایو

به دنبال وقفه چندین ساله این برند، در یک تیزر تبلیغاتی Flipkart شعار “Lighter than your past” را می بینیم. این تیزر تحریک بازگشت نام تجاری به بازار است. این تیزر روی لپتاپی از دوره ای که وایو تولید لپ تاپ می کرد، پخش می شود. نوت بوک های ویندوزی در آن زمان بزرگ و داغ بودند. این در حالی است که مدل های سبک و قابل حمل در آن زمان کند و گران قیمت بودند.

احتمالا دی ماه این برند تجاری رسماً از اولین مدل لپتاپ AMD خود به همراه مدل دیگری که مخصوصا برای دفتر مدرن طراحی شده رونمایی می کند. این شرکت فروش خود را از یکی از پورتال های تجارت الکترونیک پیشرو در هند یعنی Flipkart آغاز می کند و سپس به سایر کانال های عمده خرده فروشی گسترش می یابد. – Seema Bhatnagar ، مدیر بازرگانی منطقه ای جنوب آسیا RSD ، NexstGo.

توافق جدیدی با شرکت NexstGo مستقر در هنگ کنگ به این شرکت حق خرید، فروش و سرویس لپ تاپ های Vaio را در هنگ کنگ ، مالزی ، سنگاپور ، تایوان ، ماکائو ، خاورمیانه و هند اعطا کرد. آخرین باری که در مورد Vaio شنیدیم مربوط به سال ۲۰۱۷ بود که Vaio Phone A قرار بود عرضه شود، اگرچه بسیار مقرون به صرفه و عمومی بود و هیچ شانسی برای جلب توجه نداشت.

نظر شما چیست؟ منتظر لپتاپ های وایو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

قبلا یه مدل داشتم خیلی خوب بود خوشحال شدم شاید لپتاپ بعدیم سونی باشه😍

m.b

اولین لپ‌تاپی که استفاده کردم… اون زمان واقعاً یه سرو گردن از بقیه بالاتر بود… ابهتش واقعاً زیاد بود…

Mani

آقای ع.طایی من فکر کنم اشتباه میکنید
چون من یادمه به طور مثال تاریخ 11 بهمن 1398
وایو لپتاپ. S12x رو رونمایی کرده بود

Mani

البته مدل درست SX12

Milad7

به به چقدر نوستالژیک 😛

Mahdi

و قیمت های مناسبش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)