حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح CAD نوکیا ۴.۳ طراحی دستگاه را لو داد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | نوکیا

مدتی هست که منتظر معرفی گوشی های جدید نوکیا هستیم اما هنوز خبری نیست. امروز طرح CAD نوکیا ۴.۳ طراحی دستگاه را لو داده است. Nokia 4.3 دستگاهی که یک میان رده خواهد بود و طراحی آن خیلی متفاوت از چیزی که پیش از این دیده ایم، نیست.

نوکیا ۴.۳

چند هفته پیش، HMD Global از تلفن های هوشمند ارزان قیمت نوکیا ۲.۴ و نوکیا ۳.۴ رونمایی کرد. همچنین انتظار می رود این شرکت خیلی زود نوکیا ۵.۴ را معرفی کند. پیش از آن، یک گزارش جدید نشان می دهد که این شرکت همچنین نوکیا ۴.۳ را در روزهای آینده ارائه خواهد کرد.

نوکیا ۴.۳

نوکیا ۴.۳

اطلاعات مربوط به وجود نوکیا ۴.۳ از 91Mobiles گرفته شده است. منبع نشریه مجموعه بزرگی از ارائه های CAD سه بعدی این تلفن را به همراه اندازه صفحه نمایش و ابعاد آن به اشتراک گذاشته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نوکیا ۴.۳ در آینده توسط HMD Global نمایشگر مسطح ۶.۵ اینچی با ناچ قطره طور برای دوربین سلفی را به نمایش می گذارد. در پشت، این گوشی یک دوربین سه گانه به صورت عمودی با یک فلاش LED دارد. پنل پشتی دستگاه همچنین دارای یک حسگر اثر انگشت خازنی خواهد بود.

علاوه بر این، در قسمت پایین گوشی یک پورت USB Type-C، یک بلندگو ، یک میکروفون اصلی و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری وجود دارد. جالب اینجاست که این تلفن ممکن است کلید دستیار گوگل را که در نسل قبلی خود یعنی نوکیا ۴.۲ داشت، نداشته باشد زیرا در سمت چپ فقط اسلات سیم کارت وجود دارد. این در حالی است که در سمت راست از کلید پاور و دکمه تنظیم صدا استفاده می شود.

در آخر، قسمت بالای گوشی یک میکروفون ثانویه را در خود جای داده است و ابعاد کل دستگاه 162.9 در 77.1 در 10.5 میلی متر است.

با این حال مشخصات نوکیا ۴.۳ هنوز مشخص نیست. به هر حال انتظار داریم قبل از معرفی رسمی این گوشی هوشمند، اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنیم. نظر شما چیست؟ منتظر Nokia 4.3 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.tvi

این که کپی برابر اصل redmi note 8 pro هست 😑😑

SHREK

طراحی تکراری، قیمت بالا، لوگو پایین نمایشگر.

ali_s

نوکیا رسما ردمی نوت هشت پرو رو معرفی کرد

AŁɪ

اسکی تا کجا 😶

Milad7

سم خالص 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)