حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو شیائومی ، گوگل و دیگر برندها سال ۲۰۲۱ ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی، گوگل

یک تحلیلگر مشهور بازار ادعا می کند گوگل در حال برنامه ریزی برای معرفی گوشی هوشمند تاشو در سال ۲۰۲۱ است. در واقع، وی گفت ما می توانیم انتظار داشته باشیم که در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ این اتفاق بیفتد. گوگل تنها شرکتی نیست که سال آینده یک گوشی تاشو برای ما به ارمغان می آورد. در حقیقت گزارش شده که گوشی تاشو شیائومی ، گوگل و دیگر برندها سال ۲۰۲۱ ارایه می شود.

گوشی تاشو شیائومی

 

راس یانگ این اطلاعات را به اشتراک گذاشته است. البته علاوه بر سامسونگ، شیائومی، OPPO و Vivo این نمایشگر تاشو به گوگل هم اضافه می شود. آقای یانگ حتی عنوان کرده است که تعداد زیادی گوشی تاشو از هر برند را شاهد خواهیم بود. در حالی که گوگل برنامه ریزی برای معرفی یک گوشی هوشمند تاشو در سال ۲۰۱۱ را دارد، OPPO چهار گوشی تاشو را ارائه می دهد. همچنین سامسونگ قصد دارد سه گوشی هوشمند تاشو را معرفی کند. شیائومی و ویوو هر کدام را حداقل یک گوشی تاشو معرفی خواهند کرد.

راس یانگ ادعا می کند که همه این دستگاه ها در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد. طبیعتا گوشی تاشو سامسونگ اصلاً تعجب آور نیست. این شرکت حداقل سه گوشی تاشو را معرفی خواهد کرد. سامسونگ ممکن است ما را غافلگیر کند و سال آینده بیش از سه گوشی تاشو را معرفی کند، زیرا ممکن است گوشی های تاشو مقرون به صرفه آن نیز به بازار بیابند.

گوگل، شیائومی ، OPPO و Vivo اما می توانند حضور جذاب تری داشته باشند. چرا که هیچ یک از این شرکت ها تاکنون گوش تاشو معرفی نکرده اند، بنابراین این اولین ارائه آنها خواهد بود. ما واقعاً نمی دانیم چه انتظاری باید داشته باشیم و این جذاب است.

اولین گوشی تاشو گوگل احتمالاً بخشی از مجموعه Pixel خواهد بود و جالب است که ببینیم گوگل چه چیزی را به بازار ارائه می دهد. این چهار شرکت احتمالا دیدگاه متفاوتی از یک دستگاه تاشو دارند.

شیائومی بیش از یک سال پیش نمونه پیش تولید گوشی تاشو خود را به نمایش گذاشت و احتمالاً تاکنون تغییر کرده است.

شیائومی قبلاً گوشی هوشمند تاشو خود را به نمایش درآورده بود، اما مدت ها پیش این اتفاق افتاده بود و ممکن است چشم انداز این شرکت تغییر کرده باشد. اوپو ظاهراً در حال برنامه ریزی برای اعلام چهار گوشی تاشو در نیمه دوم سال 2021 است، بنابراین شاهد بیش از یک فرم فکتور از آن شرکت خواهیم بود.

به نظر می رسد سال ۲۰۲۱ سال مهیجی برای گوشی های تاشو باشد. ال جی همچنین در حال برنامه ریزی برای معرفی یک تلفن هوشمند رول شونده در نیمه اول سال ۲۰۲۱ است. به این ترتیب ظاهراً سال ۲۰۲۱ برای علاقه مندان به گوشی های هوشمند جالب و هیجان انگیز خواهد بود.

نظر شما چیست؟ برای گوشی تاشو کدام برند هیجان بیشتری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خیلی هم خوب منتظر سامسونگم به نظرم تجربش بیشتر از سایر برندهاست.

تا سال 2025 به تکامل تقریبی گوشی های تاشو میرسیم و از نظر من تو تاشو ها سامسونگ پیشتاز میمونه مگر اینکه بخواد گند بزنه…

Taha

من که میگم اصلا نیازی به گوشی های تاشو نیست و چیز بیخودیه.

Milad7

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنوم/ مانده‌ام کشور من جزء جهان نیست چرا! 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)