حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۳ نکته درباره لپ‌تاپ‌ هوآوی MateBook D که کار کردن از خانه را لذت‌بخش‌ می‌کنند

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

تعداد افرادی که نیاز دارند در طول روز آنلاین باشند، به طور مداوم در حال افزایش است و به همین دلیل داشتن تجهیزات ارتباطی و اینترنتی اهمیتی بیش از پیش پیدا کرده است. لپ‌تاپ‌های سری D هوآوی، ارتباطی بدون مشکل و مطمئن را تضمین می‌کنند.

لپ‌تاپ‌های Huawei MateBook D Series راهکار نوآورانه‌ای برای برطرف کردن مشکلاتی نظیر تاخیرهای اینترنتی دارد. استفاده از یک آنتن وای‌فای دوگانه با ساختار MIMO که به کاربر اجازه می‌دهد بین باندهای فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز جابه‌جا شود. این موضوع کنار قابلیت دیگری با نام همکاری بین دستگاه‌های مختلف (Cross-device Collaboration) باعث می‌شود که هنگار کار، نمایشگر این لپ‌تاپ هیچ فشاری به چشم‌ها وارد نکند. لپ‌تاپ‌های سری D هوآوی طوری طراحی شده تا کار کردن از خانه را راحت و لذت‌بخش کند و اثربخشی این شکل از کار کردن را افزایش دهد.

آنتن وایرلس دوگانه بری ارتباطی سریع و بی‌دردسر

در حال حاضر مساله‌ی پوشش‌دهی شبکه‌ی بی‌سیم در مقایسه با چیزی که قبلا می‌شناختیم، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این روزها تقریبا از هر جایی می‌توانید به صورت بی‌سیم به اینترنت وصل شوید. به همین دلیل، سرعت اینترنت و قدرت دریافت سیگنال برای لپ‌تاپ‌ها به مساله‌ای کلیدی تبدیل شده است. ضعف در دریافت سیگنال و دسترسی کند به اینترنت معمولا به دلیل استفاده از سخت‌افزارهای قدیمی و تاریخ‌گذشته به وجود می‌آیند. این موضوع می‌تواند به اختلال فرکانسی منجر شود؛ مخصوصا زمانی که چندین دستگاه قصد دارند به صورت هم‌زمان به یک شبکه‌ی وای‌فای وصل شوند.

حالا اگر لپ‌تاپ در فاصله‌ی نسبتا دوری از روتر بی‌سیم (Wireless Router) قرار داشته باشد، این اختلال شدیدتر هم خواهد شد. اینجا جایی است که طراحی دوبانده‌ی لپ‌تاپ Huawei MateBook D Series خودش را نشان می‌دهد.

طراحی دوبانده همراه با سیگنال قوی‌تر

بیشتر دستگاه‌های فعلی با استفاده از باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز به شبکه‌ی بی‌سیم وصل می‌شوند. استفاده‌ زیاد از این باند فرکانسی باعث شده تا میزان تراکم و ازدحام دستگاه‌ها در آن بیش از حد زیاد شود و همین موضوع، به بروز اختلالات فرکانسی منجر شود.

لپ‌تاپ‌های سریMateBook D  از طراحی دوبانده استفاده می‌کنند و آنتن‌های دریافت سیگنال ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز را به صورت هم‌زمان دارند. استفاده از این نوع طراحی، هم سرعت دسترسی به اینترنت را افزایش می‌دهد و هم از میزان این اختلال‌ها کم می‌کند.

استفاده از طراحی آنتن دوگانه‌ی 2×2 MIMO در سری لپ‌تاپ‌های میت‌بوک کاری کرده تا این لپ‌تاپ بتواند سیگنال‌ها را به صورت موثرتری دریافت کند، سرعت ارتباط در شبکه بیشتر شود و پوشش‌دهی سیگنال بهبود پیدا کند.

سرویس Huawei Share میزان بهره‌وری را چند برابر می‌کند

هنگامی که مشغول دورکاری از منزل هستید، ارتباط گرفتن با همکاران و افراد دیگر باید اولویت اصلی شما باشد. اما هنگامی که مجبور باشید به صورت پیوسته بین لپ‌تاپ و گوشی موبایل‌تان جابه‌جا شوید و نیاز باشد تا به پیام‌های رییس، همکار و مشتری‌تان هم جواب بدهید، احتمال اینکه سردرگم شوید و کنترل اوضاع را از دست بدهید زیاد خواهد شد.

با استفاده از سرویس Huawei Share در لپ‌تاپ‌های هوآوی می‌توانید صفحه موبایل‌تان را روی لپ‌تاپ بیندازید و از همان‌جا موبایل‌تان را کنترل کنید. با این کار می‌توانید هم‌زمان با ویرایش یک سند روی لپ‌تاپ، جواب پیام‌های فوری که روی اپلیکیشن‌های موبایل‌تان فرستاده می‌شود را به سرعت بدهید. این کار به قدری ساده و راحت انجام می‌شود که اصلا حس جابه‌جا شدن بین دستگاه‌های مختلف به شما دست نخواهد داد.

همکاری چند نمایشگره باعث می‌شود تا حد و مرزهای بین ویندوز و اندروید از بین بروند. با این سیستم می‌توانید فایل‌های‌تان را به صورت مستقیم از گوشی موبایل یا تبلت‌تان بکشید (Drag and Drop) و درون لپ‌تاپ‌تان رها کنید. یعنی دیگر نیازی به پلتفرم‌های واسط ندارید و می‌توانید بدون استفاده از ابزارهای واسط (Third-Party) این کار را انجام دهید.

 

کاهش فشار به چشم با حالت Eye Comfort تایید شده توسط TÜV Rheinland

 

بین ۷ تا ۸ ساعت کار کردن پای کامپیوتر در طول روز می‌تواند به چشم صدمه وارد کند. نمایشگر لپ‌تاپ‌های سری MateBook D از نوع IPS ساخته شده است که باعث می‌شود تا حد زیادی از خستگی چشم‌ها جلوگیری شود. در نمایشگر این لپ‌تاپ، پرش و چشمک (Flicker) واقعا ناچیزی خواهید داشت. زاویه‌ی دید بسیار عریض کنار فناوری «راحتی چشم» (Eye Comfort) آن کاری می‌کنند تا نورهای آبی مضر فیلتر شوند. با تنظیم خودکار میزان تراز سفیدی (White Balance) و سایه‌های ایجاد شده روی نمایشگر (Tint)، از شدت نورهای آبی کاسته می‌شود.

لپ‌تاپ‌های MateBook D در حالت Eye Comfort به صورت اتوماتیک میزان دمای رنگ (Color Temperature) را بر اساس موارد ترجیحی شما تغییر می‌دهد. نمایشگر این لپ‌تاپ توسط موسسه TÜV Rheinland مورد تایید قرار گرفته است و طبق تاییدیه‌های این موسسه، نمایشگر لپ‌تاپ Huawei MateBook D Series در مقایسه با نمایشگر سایر لپ‌تاپ‌ها فشار کمتری به چشم‌های شما وارد می‌کند و کار کردن با آن به مراتب راحت‌تر است.

هر روز افراد بیشتری برای مطالعه و کار کردن آنلاین می‌شوند. این افراد به لپ‌تاپ‌هایی امن و پربازده نیاز دارند؛ لپ‌تاپ‌هایی که در مقایسه با لپ‌تاپ‌های فعلی عملکرد بهتری داشته باشند.

لپ‌تاپ‌های میت‌بوک D هوآوی به ۳ روش مختلف به این نیاز پاسخ می‌دهد. اول اینکه با استفاده از آنتن دوگانه با طراحی MIMO سرعت دسترسی به اینترنت را بهبود می‌دهد. در مرحله‌ی بعد با استفاده از قابلیت Multi-screen Collaboration بهره‌وری در کار کردن با چند دستگاه را افزایش می‌دهد و در نهایت با استفاده از فناوری Eye Comfort از چشمان شما در برابر کار طولانی‌مدت محافظت می‌کند. اگر جزو میلیون‌ها کارمندی هستید که این روزها از خانه کار می‌کنند، ارزش دارد که نگاهی هم به لپ‌تاپ Huawei MateBook D Series داشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خیلی هم خوب.

لپتاپ های سری matebook d هواوی منو جذب خوشون کردن واقعا جذاب با قابلیت های بالا و زیبا هستن👌👌

Milad7

یه رنج قیمتی هم بذار دیگه حوصله سرچ کردن نداریم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)