حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی نوکیا با Android Go تاریخ ۲۵ آذر ۹۹ رسما معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | نوکیا

نوکیا در وب سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo به اشتراک گذاشته است که نوکیا گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل Android 10 Go edition را در تاریخ ۲۵ آذر ۹۹ در چین معرفی خواهد کرد. گوشی نوکیا با Android Go همانطور که انتظارش را دارید باید یک موبایل ارزان قیمت باشد.

گوشی نوکیا با Android Go

این اولین گوشی نوکیا برای بازار چین است که نسخه سبک سیستم عامل اندروید ۱۰ را اجرا می کند. این پست با مشخصات فنی برای گوشی یا حتی نام آن ارائه نمی شود، اما جالب است که ببینیم نوکیا از چه راهکاری برای آوردن سیستم عامل مجهز به برنامه های گوگل به چین استفاده کرده است.

این اولین گوشی هوشمند نوکیا است که از اندروید ۱۰ (نسخه Go) در چین استفاده می کند. اندروید ۱۰ نسخه Go از نظر نرم افزارهایی مانند Mail، نقشه ، دستیار صوتی و موارد دیگر به برنامه های گوگل بستگی دارد. از آنجا که برنامه های گوگل در چین کار نمی کنند، ممکن است نوکیا راه حل خوبی برای آوردن این سیستم عامل به کشور پیدا کرده باشد.

پیش بینی می شود به زودی نوکیا گوشی های نوکیا ۵.۴ و نوکیا 9.3 PureView را به بازار عرضه کند. مشخصات نوکیا 5.4 به همراه لیست تلفن های دیگر نوکیا در TENAA اخیراً ارائه شده است. انتظار می رود این گوشی از اسنپدراگون ۶۶۲ با 4 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و دوربین چهارگانه بهره ببرد.

از سوی دیگر، انتظار می رفت نوکیا ۹.۳ پیورویوو تا پایان سال جاری ارایه شود اما گزارش اخیر ادعا کرد که به نیمه اول سال 2021 موکول شده است. نوکیا ۵.۴ یک گوشی مناسب برای رده اقتصادی خواهد بود در حالی که نوکیا ۹.۳ پیورویو یک گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوکیا چطور گوگل را وارد چین می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

توی چین فک نکنم کسی سمت نوکیا بره مگه اینکه کیفیت ببره بالا و قیمت بیاره پایین!

Milad7

اچ ام دی پدر صاحبِ این نوکیا را در اورده =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)