حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل کابل USB را هم از جعبه آیفون های آینده حذف خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | اپل، شایعات

پس از حذف شارژر و هندزفری از جعبه همه آیفون ها، پس از معرفی آیفون ۱۲ (مگر اینکه در سائوپائولو برزیل زندگی کنید) اپل همچنین می تواند کابل USB را از مدل های آیفون آینده حذف کند. بله، اپل کابل USB را هم از جعبه آیفون های آینده حذف خواهد کرد.

این می تواند به این معنی باشد که آیفون ۱۳ با ورود به سال ۲۰۲۱ می تواند لوازم جانبی کمتری را نیز در اختیار مشتریان قرار دهد و آنها در صورت تحقق این تصمیم خیلی راضی نخواهند بود.

نظرسنجی اپل به مشتری نشان داد سایر لوازم جانبی ممکن است در مدل های آیفون آینده گنجانده نشوند.

نظرسنجی اپل به زبان پرتغالی توسط خواننده 9to5Mac به اشتراک گذاشته شد و چند سوال در مورد iPhone 12 Pro Max را ارایه کرد. اگرچه ممکن است این شرکت بخواهد از تجربه کاربران در مورد جدیدترین مدل های آیفون ۱۲ آگاه شود، اما موارد دیگری وجود دارد که ممکن است اپل اعتراف نکند. یکی از این موارد می تواند حذف کابل USB از بسته بندی آیفون ۱۲ به همراه سوزن سینی سیم کارت، باشد.

با این حال، این بررسی همچنین شامل سوالات مربوط به Face ID بود. از خواننده سوال شد که آیا از این فناوری راضی است؟ با توجه به اینکه Face ID بسیار راحت تر از Touch ID است، به احتمال زیاد اپل آن را حفظ کرده و در کنار سایر ویژگی ها به بهبود آن در مدل های بعدی ادامه می دهد. متاسفانه محدودیت های خود را دارد. به عنوان مثال، اگر از ماسک استفاده می کنید، Face ID کار نمی کند و شما را مجبور می کند کد عبور خود را تایپ کنید.

متأسفانه، ما بهتر می توانیم خودمان را آماده کنیم تا لوازم جانبی کمتری تهیه کنیم و این احتمالاً با سری iPhone 13 اتفاق بیفتد. این احتمال وجود دارد که با همه گیری در حال انجام، اپل تغییراتی را در Face ID ایجاد کند که به شما اجازه می دهد این فناوری هنگام استفاده از ماسک، الگوی صورت شما را تشخیص دهد، اما ما معتقدیم که این تغییرات اضافه شده در خانواده آیفون ۱۳ هنگام معرفی در سال 2021 اضافه خواهد شد.

ما مطمئن نیستیم که مشتریان در قبال دریافت نکردن کابل شارژ با مدل های آیفون آینده چه عکس العملی نشان می دهند. با این وجود، از آنجا که اپل تجربه نرم افزاری یکپارچه را محدود به خود کلمه است، طبیعتاً این مشتری ها هنگام جستجو، گزینه دیگری ندارند. این نکته خوبی است که کابل های USB شخص ثالث نه تنها مقرون به صرفه هستند بلکه در مورد دوام نیز قابل اعتماد هستند.

شما هم احتمال می دهید شاید آیفون ۱۳ کاملا بدون پورت شود و شاید دلیل حذف کابل این باشد؟ یا شاید همچنان سودجویی بیشتر اپل در ذهن شما طنین انداز می شود؟ سوزن سیم کارت آخه؟!

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

اون پاکت اجیل داره محقق میشه 😜

mostafa3

بزودی کارتون هم حذف میکنن تو یک پلاستیک تحویل مردم میدن
جالب برام اینه هرکاری این اپل می‌کنه سامسونگ هم سال بعدش همین کارو می‌کنه

Hrkhk

اندرویید ۱۱ برا S20 Plus اومد

ali_s

همون دوتیکه کاغذ هم اگه خواستی حذف کن😐

SHREK

چیز عجیبی نیست قابل پیش بینی بود الان قدم بعدی جعبه گوشی احتمالا.

Amir7090

صمد به کالیفرنیا میرود

حذف میکونوم آی حذف میکونوم

هیچکی نمیتونه ….

Mahdi

به کابل USB سلام کنید

Farcry

من بعید میدونم دیگه همچین حماقت بزرگی بکنه.همین الان به خاطر قیمت گذاری بالای اپل ایرپاد مکس کلی داره توسط یوتوبر ها و اینسایدر های معروف و حتی بعضی از شرکت های تولید کننده هدفون مسخره میشه.درسته که یه سری ویژگی های خوب داره (مثلا ۶ تا میکروفون برای حذف صدای محیطی که احتمال زیاد باعث میشه از هدفون های بیسیم سونی هم توی نویز کنسلینگ بهتر عمل کنه و یا طراحی و بازوبند های قابل تنظیم و…. داره ) ولی باز هم این قیمت برای یه هدفون که توی رده حرفه ای و استودیویی نیست قطعا بالاست.

Auroro

بزن بر سر سینه

ali karimi

عزیزم میخوای خود گوشی هم حذف کن فقط کارتن خالی بده دست مشتری اصلا تارف نکن داداش، یکی اینکارها اپل یکی هم که بدتره کار سامسونگ که گوشی هاشو با دوتا تراشه میده واقعا زشته و بی احترامی به مشتریهاست

Milad7

به کجا چنین شتابان!!! 😐

Milad7

به زودی یه گوشی میذارن توی نایلون میدن دست طرف 😐

Mahdi.L

با این وضعیت پیش بره، اپل محصولاتش رو به صورت انتزاعی عرضه می کنه؛ یعنی، کاربر پول رو پرداخت میکنه و بعد اپل هم به صورت ذهنی به کاربراش تلقین می کنه که الان گوشی رو گرفتند و با قدرت و سرعت فوق‌العاده ای داره براشون کار میکنه!
در واقع جنبه فیزیکی رو کلا از بین میره، اینطوری “به حفظ محیط زیست” هم کمک شایانی کرده. 😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)