حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی E62 سامسونگ لو رفت، بازگشت خانواده ناکام؟

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حالی که این روزها اخبار پیرامون گلکسی F62 سامسونگ است اما یک خبر جدید دیگر ما را متعجب کرده است. با اینکه Galaxy F62 خود دومین عضو خانواده جدید محصولات سامسونگ است که در هند ارایه می شود، اینجا صحبت از یک نسل جدید از خانواده گلکسی E است. گلکسی E62 سامسونگ لو رفته و باید دید که آیا بازگشت خانواده ناکام را رقم خواهد زد یا نه؟

گلکسی E62 سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید، سال ۲۰۱۴ بود که خانواده Galaxy E همراه با Galaxy J معرفی شدند. سری J نمایشگر OLED داشت ولی سری E نمایشگر IPS که بزرگترین تفاوت بیان این خانواده ها به شمار می رفت. با موفقیت شگفت انگیز سری J در دستگاه های اقتصادی و ادامه داشتن تا سال ۲۰۱۸ اما سری E از همان نسل اول فراتر نرفت. این بار حالا شایعه ارایه نسل جدید آن در سال ۲۰۲۱ را می شنویم.

طبق گزارش های جدید سامسونگ تولید تلفن جدیدی را آغاز کرده است که دارای شماره مدل SM-E625F است. 91moblies پیش از این ادعا کرده بود که این تلفن با نام Galaxy F62 ارائه خواهد شد. امروز، همین نشریه تصاویر واقعی از قاب پشتی دستگاه را به اشتراک گذاشت.

در این اطلاعات جدید آمده است که این دستگاه ممکن است به عنوان Galaxy E62 معرفی شود و نه Galaxy F62.

تصاویر پنل پشتی Galaxy E62 / F62 نشان می دهد که پوشش قاب پشتی براق است. این دستگاه به یک ماژول دوربین مربعی شکل مجهز شده است که ممکن است سه یا چهار دوربین در آن قرار گیرد. از آنجا که اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی دیده نمی شود، می توان آن را در زیر دکمه پاور در لبه سمت راست تصور کرد یا با صفحه نمایش یکپارچه شد. این تصاویر همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت را نشان می دهد. جالب اینکه پشت این سنی سیم کارت جای مموری کارت است. این یعنی دو سیم کارت و مموری همزمان روی دستگاه قرار می گیرد و فضای کمتری اشغال خواهد شد.

این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات گلکسی E62 ندارد. با این حال، حضور اخیر گلکسی F62 در بنچمارک Geekbench نشان داد که از چیپست Exynos 9825 بهره می برد. این همان ترشه ای است که سال گذشته سری Galaxy Note 10 را تأمین می کرد.

لیست Geekbench نشان داد که تراشه با ۶ گیگابایت رم همراه است. مشخص شد که این دستگاه با اندروید ۱۱ ارائه می شود، که نشان می دهد ممکن است با جدیدترین نسخه One UI 3.0 مجهز باشد. در آزمون تک هسته ای، این گوشی در آزمون تک هسته ای 763 امتیاز کسب کرد و در آزمون چند هسته ای امتیاز ۱۹۵۲ را ثبت کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ خانواده گلکسی E را دوباره احیا می کند یا همان خانواده گلکسی F را پربارتر خواهد کرد. شاید هم گلکسی E62 نمونه جهانی گلکسی F62 باشد که برای بازار هند در نظر گرفته می شود.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

سامسونگ به تنهایی گند زده به محیط زیست با این حجم از گوشی پلاستیکی بعد شارژرم حذف میکنه😂😂

5G

A.Z.S.F.X.W.E.

چه خبره آخه و نوت خدا بیامرز

نویسنده آزمایشی

خیلی گیج شدم
به نظر من s و a بس بود zهم که تاشو بقیه واسه چیه خداییش چه بدردی میخوره؟
راحت 20تا30تا گوشی در یک سال سامسونگ به بازار میده،اه
تازه راحت 10تا شون هم شبیه به هم هستن

S AH

یادش بخیر E5 داشتم….

خبر جدید
f62 نازک ترین گوشی تاریخ سامسونگ

Auroro

چرا اول کردتش تو وازلین بعد عکس گرفته

V800B

راحت فروش بره😂

V800B

نام گذاریش ی جوریه
ادم اسم سامسونگ نبینه حس میکنه آمریکا هواپیمای ساخته
چرا اعداد ۶۲ اصلا چرا ۶۰ 🤨

ali_s

a42 با پردازنده متفاوت و طراحی یکسان لو رفت😑
منظورم همین اف ۶۲ هست چون آ ۴۲ همینه طراحیش

ali_s

هان چی وات E?????
من فک کردم نوشته اف😐😐😐😐

Dr.Nazer

نوت، اس، زی (زی فولد) و A کافیه به خدا🤦‍♂️

Mahdi

اگه مشخصات و ویژگی های متفاوت داشته باشه خوبه

pooria

یه زمانی فقط سامسونگ نام گذاری خوبی داشت مدل ها تفاوتی نداشتن اکثرا و جلوشون برچسب سال عرضه میخورد برعکس باقی برندا که خیلی گنگ بود الان سامسونگ داره از همه بدتر می ری نه

Milad7

بر خر مگس معرکه لعنت 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)