حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بعضی از گجت های پوشیدنی Gear سامسونگ در Galaxy S21 پشتیبانی نخواهند شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

اگر شایعات صحت داشته باشد، سری Galaxy S21 باید ماه آینده وارد شود. در حالی که افراد هیجان زده هستند، ورود آنها ممکن است خبرهای بدی را برای دارندگان برخی از گجت های پوشیدنی سامسونگ به همراه داشته باشد، زیرا با تلفن های جدید سازگار نیستند. در حقیقت گفته می شود که  بعضی از گجت های پوشیدنی Gear سامسونگ در Galaxy S21 پشتیبانی نخواهند شد.

پایان پشتیبانی از برخی گجت های پوشیدنی Gear سامسونگ

اخباری که برای اولین بار توسط GalaxyClub گزارش شده است، می گوید این اطلاعات از طریق اعلانی در برنامه Samsung Members ارائه شده است که می گوید گجت های پوشیدنی قدیمی Gear با تلفن های عرضه شده در سال ۲۰۲۱ کار نخواهند کرد. در زیر، لیست گجت های پوشیدنی آمده است:

  1. ۱- ساعت هوشمند Gear
  2. ۲- ساعت هوشمند Gear 2
  3. ۳- ساعت هوشمند Gear 2 Neo
  4. ۴- ساعت هوشمند Gear S
  5. ۵- دستبند Gear Fit

دستگاه های ذکر شده در بالا بین سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ راه اندازی شده اند، که باعث می شود آنها حداقل ۶ سال داشته باشند، بنابراین قابل درک است که چرا سامسونگ در سال آینده پشتیبانی خود را پایان می دهد.

این پوشیدنی ها نه تنها با سری Galaxy S21 بلکه سایر گوشی های سامسونگ که سال آینده به بازار عرضه می شوند از جمله Galaxy Z Fold و Z Flip تاشو و همچنین تلفن های مقرون به صرفه تری مانند Galaxy A32 و Galaxy A52 کار نخواهند کرد.

با این حال، آنها همچنان با دستگاه های قدیمی تر از جمله دستگاه هایی که امسال معرفی شده اند کار می کنند.

سامسونگ دیگر از نام تجاری Gear برای پوشیدنی های خود از جمله هندزفری هایش استفاده نمی کند. این مجموعه چند سال پیش به گلکسی تغییر یافت و به همین دلیل است که ما دارای مجموعه های پوشیدنی Galaxy Watch ، Galaxy Fit و Galaxy Buds هستیم.

شما از این گجت های پوشیدنی سامسونگ دارید؟ هنوز هم فکر نگاه داشتنشان را دارید؟ نظر شما درباره پایان پشتیبانی از برخی گجت های پوشیدنی Gear سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

واقعا میخواست هنوز پشتیبانی کنه؟!!؟!!!

SHREK

قبلا gear s3 frontier داشتم که بجاش اپل واچ گرفتم. اینکه پشتیبانی نمیکنه جالب نیست!

Milad7

خب طبیعیه دیگه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)