حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار Samsung O همراه با Galaxy S21 ارائه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۱ شایعات آن هم بیشتر می شوند. امروز گزارش شده است که شاید نرم افزار Samsung O همراه با Galaxy S21 ارائه شود.

نرم افزار Samsung O

این احتمال وجود دارد که سامسونگ یک نرم افزار جدید در قالب ‘Samsung O’ در همراه با Galaxy S21 معرفی کند. این احتمال با توجه به یک درخواست جدید علامت تجاری توسط سامسونگ مطرح شده است.

در تاریخ ۱۴ آذر ۹۹ سامسونگ الکترونیک از طریق ایتالیا در EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) برای “Samsung O” درخواست علامت تجاری کرد. این برنامه به عنوان کلاس 9/35/38/41/42/45 طبقه بندی شده است. همچنین یک توصیف گسترده وجود دارد که پایین تر برای شما آورده شده است:

تلفن های هوشمند؛ نرم افزاری برای کاربران برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات روزانه به منظور ارائه هوش تعاملی و شخصی؛ نرم افزاری برای جستجو و بازیابی اطلاعات از طریق شبکه رایانه ای؛ نرم افزار تشخیص گفتار؛ خدمات تحویل اخبار؛ داده ها و محتوای چندرسانه ای مورد علاقه عمومی از طریق اینترنت و سایر شبکه های ارتباطی؛ جریان یا داده ها؛ پخش صوتی، تصویری و سمعی و بصری ارائه برنامه های تلویزیونی و اطلاعات سرگرمی؛ سرگرمی بازی های رایانه ای؛ خدمات اطلاعات موسیقی؛ خدمات سرگرمی میزبانی از محتوای دیجیتال در اینترنت؛ خدمات آنلاین شبکه های اجتماعی.

از توضیحات می توان نتیجه گرفت که این یک پلتفرم نرم افزاری همه جانبه است که در آن کاربران می توانند آخرین اخبار و همچنین بازی ها، موسیقی، تلویزیون و اطلاعات سرگرمی را پیدا کنند.

این احتمالاً نسخه جدید و توسعه یافته Samsung Daily است. این برنامه به عنوان جایگزینی برای Bixby Home ایجاد شده است و از قبل روی جدیدترین گوشی های گلکسی با OneUI 2.0 به بالا نصب شده است. به صورت ساده همان صفحه -۱ یا صفحه ای که با سوایپ کردن، از سمت چپ نمایشگر ظاهر می شود.

اخیراً اعلام شده است که سرویس جدید با نام Samsung Free راه اندازی می شود. هنوز مشخص نیست که رابطه بین Samsung Free و Samsung O چیست.

مطمئناً تصور نمی شود که سامسونگ O بخشی از رابط جدید One UI 3.0 شود. در طی معرفی هفته گذشته، سامسونگ اعلام کرده بود که One UI در زمان عرضه گوشی های هوشمند پرچمدار جدید در اوایل سال 2021 ، به روزرسانی های بیشتری دریافت خواهد کرد. بدون شک انتظار می رود با سری Galaxy S21 ارایه شود.

منتظر گلکسی اس ۲۱ هستید؟ این صفحه -۱ تا کنون استفاده کرده اید؟ من معمولا حذفش می کنم!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

اگر یکسری اپ هاش رو تجمیع کنه توی همین خوبه

عالی میشه…
فقط یک چیز ساده باشه.

SHREK

خیلی هم خوب.

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)