حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام بتا آیفون اولین نرم افزار با ویژگی Announce Messages With Siri خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، پیام رسان

تقریبا بدون شک می توان گفت که توسعه دهندگان تلگرام یکی از پیشروترین ها در مقابل تمام رقبا هستند. آن ها در ارایه جدیدترین ویژگی ها معمولا لقب اولین را کسب می کنند. امشب همچنین اعلام شد که تلگرام بتا آیفون اولین نرم افزار با ویژگی Announce Messages With Siri خواهد بود.

تلگرام بتا اولین برنامه شخص ثالث برای استفاده از “اعلام پیام ها با Siri” می شود.

جدیدترین نسخه بتا برنامه پیام رسان تلگرام از قابلیت Announced Messages اپل با Siri در AirPods (و چند هندزفری دیگر) پشتیبانی می کند و به کاربران امکان گوش دادن و پاسخ به پیام های جدید را بدون استفاده از آیفون یا آیپد می دهد.

با این ویژگی Announce Messages With Siri وقتی کاربر با هدفون به آیفون یا آیپد متصل می شود و دستگاه آنها قفل است، پیام های دریافتی با ‌Siri برای کاربر خوانده می شود. با ورود پیام جدید، ‌Siri نام فرستنده را اعلام می کند و پیام را می خواند. سپس گزینه پاسخ دادن با استفاده از «سیری» وجود دارد.

با وجود این که ویژگی بیش از یک سال پیش از طریق API viaSiri اپل در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است، به نظر می رسد تلگرام اولین برنامه ای است که آن را استفاده می کند. کاربران جدیدترین نسخه آزمایشی تلگرام از طریق TestFlight می توانند دریافت کنند و گزینه ای را برای فعال کردن این ویژگی در تنظیمات مشاهده کنند.

این ویژگی Announce Messages With Siri با iOS 13.2 ارائه شده است و فقط در هندزفری های ipAirPods ، AirPods Pro ، Powerbeats ، Powerbeats Pro و Beats Solo Pro اپل پشتیبانی می شود.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ به دور از نگرانی های حریم خصوصی، به نظر شما می تواند کاربردی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

ما توی ایران نگرانی حریم خصوصی نداریم به لوئیس. 🙃🙃لا الدوشواری.

خیلی هم عالی…

Milad7

ت ل گ ر ا م با زندگی ما یرانی ها گره خورده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)