حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عبور سامسونگ از هواوی در بازار موبایل روسیه

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، هواوی

در حالی هواوی توانست برای چند ماه در تابستان امسال تاج را بر سر بگذارد و پرفروش ترین برند موبایل در دنیا شود (آن هم بدون اجازه فروش تحت اپراتور در بازار موبایل امریکا) اما به نظر می رسد که فعلا با تحریم های امریکا این شرکت در سراشیبی قرار دارد. امروز در گزارشی می خوانیم که عبور سامسونگ از هواوی در بازار موبایل روسیه با گوشی های اقتصادی این برند، صورت گرفته است.

عبور سامسونگ از هواوی

بازار تلفن های هوشمند به دلیل همه گیری COVID-19 در سال ۲۰۲۰ بسیار بی سابقه بوده است. شرکت ها در شش ماه اول سال متحمل خسارات زیادی شدند اما پس از چارک سوم سال ۲۰۲۰ بسیار رسا شروع به بهبود کردند.

اکنون، شرکت ها در حال مبارزه برای حفظ این موج در سه ماهه آخر سال هستند. آن ها کسب این مهم را با معرفی گوشی های جدید در نظر دارند. هواوی یکی از شرکت هایی است که در سال ۲۰۲۰ زیان بیشتری دیده است، اما این فقط به دلیل همه گیری نیست. این ارتباط بیشتری با تحریم های دولت ایالات متحده در جبهه نرم افزاری و سخت افزاری آن دارد.

این شرکت در یک سراشیبی قرار داشته است اما توانست پیشتازی در بازار گوشی های هوشمند روسیه را حفظ کند اما فقط تاکنون. طبق اطلاعات Counterpoint Research سامسونگ در پایان چارک سوم سال ۲۰۲۰ بر هوآوی غلبه کرده و به رهبر بازار گوشی های هوشمند روسیه تبدیل شده است.

هواوی در سه ماهه گذشته این مکان را اشغال کرده بود، با این حال به دلایل زیادی مانند کمبود منابع، اوضاع تغییر کرده و اکنون سامسونگ مقام اول را به خود اختصاص داده است.

در سه ماهه سوم سال 2020، هواوی نفوذ بیشتری در بازار آنلاین روسیه داشت. این شرکت شاهد افزایش عملکرد خود در بازار فروش آنلاین از 25.5٪ از به 27.8٪ در چارک سوم سال ۲۰۲۰ بود.

گلکسی A51

گلکسی A51

به همین ترتیب، سامسونگ نفوذ خود را در بازار آنلاین از دست داد و به 26.3٪ رسید. یک سال پیش، شرکت کره ای حاشیه بسیار مطلوبی در حدود 37.6٪ داشت. سامسونگ در گروه فروش آنلاین به هواوی و شیائومی باخت. با این حال، این شرکت هنوز فروش خوبی بین خرده فروشان آفلاین دارد که اساساً ضررهای آن را در کلاس آنلاین جبران می کند.

گلکسی A51 و گلکسی A31 پرفروش ترین های سامسونگ هستند

با وجود برتری هوآوی در فروش آنلاین، کانال های آنلاین و آفلاین سامسونگ همچنان بیشترین سود ترکیبی را دارند. محبوب ترین تلفن های هوشمند این شرکت در کشور Galaxy A51 و Galaxy A31 هستند. این تعجب چندانی نیست ، به هر حال Galaxy A51 هنوز هم یکی از موفق ترین دستگاه های این شرکت در سال 2020 است.

به گفته تحلیلگران صنعت، بازار روسیه کاملاً بهبود می یابد و پرچمداران در حال جلب توجه هستند. ظاهراً این امر به سیاست جدید پیشنهادهای تجاری مربوط است. به همین ترتیب، رقبای سامسونگ از چین تمام تلاش خود را برای سرقت دامنه شرکت انجام می دهند. طبق معمول در بازارهای دیگر، بزرگترین درگیری ها در بخش های میان رده و اقتصادی اتفاق می افتد.

طبق شایعات، سامسونگ حوالی دی ماه ۹۹ سری Galaxy S21 خود را معرفی می کند. این دستگاه ها ارزان تر از مدل های سال گذشته هستند اما همچنین با نسخه های قابل توجهی نیز به روز می شوند. سامسونگ امیدوار است که بتواند حضور خود را در برخی از بازارها به عنوان یک تولید کننده برتر شاخص بهبود بخشد. مطمئن هستیم که تمام تلاش خود را برای حفظ بازار روسی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تغییر جایگاه ها در بازار چطور اتفاق بیفند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

تصویر s21 plus هم منتشر شد.رنگ نقره ای هم زیباست
https://s16.picofile.com/file/8415970784/Galaxy_S21_Plus_xleaks7xcoverpigtou_v2_4_768x768.webp.html

comment image

عرض گوشی چون پنل تخت شده دو میلیمتر بیشتر شده.

Milad7

a51 همچنان میتازد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)