حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Wyze به قیمت ۲۰ دلار با ۹ روز عمر باتری معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ساعت هوشمند

برند Wyze شرکت متمرکز بر محصولات خانه هوشمند است که به دلیل دوربین های امنیتی ارزان قیمت متصل به اینترنت شناخته می شود. این برند امروز اولین ساعت هوشمند خود را اعلام کرده است. ساعت هوشمند Wyze به قیمت ۲۰ دلار با ۹ روز عمر باتری معرفی شد.

ساعت هوشمند Wyze

ساعت Wyze Watch در بهمن ۱۳۹۹ در ایالات متحده در دو اندازه، ۴۴ میلی متر و ۴۷ میلی متر در دسترس خواهد بود و مانند بقیه مجموعه های این شرکت، قیمت مقرون به صرفه ای دارد و ۲۰ دلار است. معرفی Wyze در پی انتشار اولین تناسب اندام شرکت یعنی Wyze Band با قیمت 25 دلاری ، در اوایل سال جاری است.

ساعت هوشمند Wyze

ساعت هوشمند Wyze

این ساعت با انتخاب نسبتاً استانداردی از ویژگی های ساعت هوشمند، از جمله نظارت بر اکسیژن خون، ردیابی ضربان قلب، درجه مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار، عمر باتری ۹ روزه، ردیابی فعالیت و خواب و ادغام با Google Fit و Apple Health همراه خواهد بود.

با این حال، ساعت همچنین با سایر دستگاه های Wyze جفت می شود. این شرکت قول می دهد که از میانبرهایی برای کنترل محصولات مانند لامپ های هوشمند پشتیبانی می کند. همچنین می تواند اعلان های شما را نمایش دهد، به شما اجازه می دهد پیش نمایش ایمیل و پیام را بخوانید، اگرچه در اعلامیه مطبوعاتی Wyze به صراحت مشخص نشده است که ساعت با کدام سیستم عامل های تلفن همراه کار می کند.

از نظر مشخصات، ساعت Wyze مدل 44 میلی متری دارای صفحه نمایش LCD در اندازه 1.4 اینچی با رزولوشن 320 در 320 و باتری 260 میلی آمپر ساعت است. نسخه 47 میلی متری دارای صفحه نمایش LCD 1.75 اینچی با وضوح 320 در 385 و باتری 300 میلی آمپر ساعت است. هر دو 16 مگابایت فضای ذخیره سازی دارند. البته ردیابی GPS یا پشتیبانی از دستیارهای صوتی را ارائه نمی دهد.

وقتی Wyze اولین ساعت هوشمند خود را فقط ۲۰ دلار قیمت گذاری می کند، سخت است که Wyze را از رقابت با برندهای اپل یا سامسونگ خارج کنیم. اما اگر بتواند وعده های متوسط ​​خود را برای ارائه یک تجربه ساده و کاربردی ارائه دهد، Wyze Watch می تواند به اولین ساعت هوشمند جذاب تبدیل شود.

البته توجه داشته باشید که منبع این خبر یک رسانه امریکایی است و Wyze هم یک شرکت امریکایی است. به همین دلیل شاید برای آن ها خیلی جالب باشد، در غیر این صورت شیائومی و برندهای چینی مدت هاست که پوشیدنی های جذابی ارایه می کنند.

نظر شما چیست؟ این ساعت را می پنسدید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

جالب به نظر میاد به اُزول.

خیلی هم عالی…

Milad7

باریک الله 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)