حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Blade V2021 5G با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ۱۲ آذر ۹۹ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ZTE

برند ZTE یک گوشی هوشمند جدید برای اواخر این هفته در چنته دارد. این تلفن با نام ZTE Blade V2021 5G وارد بازار خواهد شد و قبل از انتشار، ثبت نام در فروشگاه خرده فروشی چینی، Jingdong آغاز شده است.

گوشی ZTE Blade V2021 5G

گوشی ZTE Blade V2021 5G روز چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۹ معرفی خواهد شد. پوستر ارائه شده توسط سازنده و همچنین لیست Jingdong به ما نگاهی اولیه به طراحی تلفن می دهد.

گوشی زد تی ای Blade V2021 دارای نمایشگری با یک بریدگی قطره طور است. در حالی که حاشیه های باریک هستند، چانه و پیشانی (حاشیه های بالا و پایین) ضخیم تر هستند. در قسمت پشتی گوشی یک دوربین سه گانه به همراه یک فلاش LED در یک محفظه مستطیلی قرار دارد. همچنین یک اسکنر اثر انگشت در وسط قرار دارد. پنل عقب دارای روکش طرح دار است و در لیست JD آمده است که قسمت پشتی آن از پلاستیک ساخته شده است.

گوشی ZTE Blade V2021 5G

گوشی ZTE Blade V2021 5G

این لیست شامل مشخصات دوربین های عقب است. دوربین اصلی یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.79 است در حالی که دوربین پایینی آن یک دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه است. همچنین دارای یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی هم هست.

در این لیست آمده است که این تلفن دارای رادیوی FM است که بدون نیاز به اتصال هدفون کار می کند. همچنین به صدای فراگیر DTS و پشتیبانی برای باز کردن قفل اشاره شده است. هنگام ارائه، این گوشی با رنگ های آبی فانتزی، خاکستری فضایی و نقره ای فضایی در دسترس خواهد بود.

ما تعجب می کنیم که Blade V2021 5G به چهار دلیل در روز چهارشنبه معرفی شود. اول اینکه ZTE دقیقاً Blade V2020 5G را ماه گذشته یعنی 22 اکتبر اعلام کرد. این بدان معنی است که عملا فقط شش هفته بین هر دو گوشی وجود دارد.

دوم، به این دلیل است که روز چهارشنبه یک گوشی دیگر با نام Blade 20 Pro 5G را معرفی می کند. همچنین قصد دارد نسخه Extreme Axon 20 5G را معرفی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی ZTE Blade V2021 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

طراحیش خوبه

SHREK

به ما که نمیرسه ولی خوبه به کریس.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)