حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار اوپو برای سال ۲۰۲۱ شاید ۲ دوربین اصلی داشته باشد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اوپو

اوایل سال جاری و در ماه مارس OPPO گوشی هوشمند پرچمدار فعلی خود را ارایه کرد. اوپو Find X2 که با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و تراشه Snapdragon 865 همراه است. اکنون جزئیات مربوط به جانشین آن به صورت آنلاین منتشر شده است. گفته می شود که پرچمدار اوپو برای سال ۲۰۲۱ شاید ۲ دوربین اصلی داشته باشد.

پرچمدار اوپو برای سال ۲۰۲۱

گزارش جدید در Weibo مربوط به گوشی هوشمند پرچمدار آینده OPPO برخی از ویژگی های جالب دستگاه را نشان می دهد. این گزارش ادعا می کند که این گوشی از وضوح صفحه نمایش 3K برخوردار است و با رفرش ریت بالا ارائه می شود.

این دستگاه توسط تراشه Snapdragon 875 تغذیه خواهد شد که قرار است در روزهای آینده ارائه شود. اکثر گوشی های هوشمند پرچمدار سال آینده احتمالا از این چیپست آینده پشتیبانی خواهند شد.

علاوه بر این، مشخص شده است که این گوشی با فناوری جدید دوربین عرضه خواهد شد. گفته می شود که این شرکت با استفاده از یک سنسور دوربین سونی IMX7xx سفارشی به همراه یک حسگر دیگر CMOS بزرگتر و تعداد پیکسل بالاتر، یک سیستم دوربین اصلی دوگانه جدید را آزمایش خواهد کرد.

هنوز جزئیات دقیقی درباره آن در دسترس نیست اما امیدواریم به زودی درباره این سیسم دوربین اصلی دوگانه (نه اینکه کل سیستم دوربین قاب پشتی ۲ عدد باشد، بلکه ۲ دوربین اصلی وجود داشته باشد) به چه صورت است.

پرچمدار قبلی اوپو

پرچمدار قبلی اوپو

این درز اطلاعات همچنین اضافه می کند که دستگاه مورد بحث ما از فناوری Super Flash Charging پشتیبانی خواهد کرد. احتمالاً 65 وات خواهد بود حتی اگر این شرکت چند ماه پیش از فناوری شارژ فلش 125 وات نیز رونمایی کرده باشد.

پیش از این، لیو بو ، معاونت OPPO و رئیس شرکت در چین، تأیید کرده است که نسل بعدی تلفن های هوشمند OPPO Find در زمستان ۱۳۹۹ معرفی خواهد شد. اگرچه اطلاعات زیادی در مورد سخت افزار در دست نیست، اما می توان تصور کرد که این گوشی اندروید ۱۱ را با رابط کاربری سفارشی ColorOS 7.2 اجرا خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ۲ دوربین اصلی چه کارایی خواهد داشت؟ آیا راهکاری مانند گوشی های پرچمدار هواوی دارد که یک حسگر بهینه برای فیلم برداری را شاهدیم؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

چه جالب
بیاد و دو تا اسنپدراگون ۸۷۵ هم بندازه توش دیگه

mostafa3

جلوی این چینی ها رو نمیشه گرفت تو پیشرفت

SHREK

گنگش بالاست به مولا.

Mahdi

الان این یعنی چه؟ سود بیشتر میخواهید؟

mehrdad_ma

پتنت قبلی oppo که ترنجی خودشم ترجمه کرده بود به یه ماژول پریسکوپ با فاصله کانونی متغیر اشاره کرده بود

Milad7

ای بابا چرا پس 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)