حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل یک سورپرایز کریسمس خواهد داشت و مختص زمستان است

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

یک منبع قابل اعتماد اپلی گزارش داده است که اپل یک سورپرایز کریسمس را در راه دارد، اما مشخص نیست که آیا این سورپرایز به یک محصول فیزیکی، فروش یا تبلیغات یا چیز دیگری مربوط می شود. تنها چیزی می دانیم که اپل یک سورپرایز کریسمس خواهد داشت و مختص زمستان است.

سورپرایز کریسمس

حساب توییتری L0vetodream توییتی با این مضمون دارد:

“شما یک سورپرایز کریسمس از اپل دریافت خواهید کرد.” در این توییت مشخص نشده بود که چه خواهد بود، اما با ادعای “منحصر به فرد برای زمستان” به ما سرنخی ارائه داد.

در حالی که این منبع اغلب گزارش های دقیقی را برای محصولات منتشر نشده اپل فراهم می کند و درک آنها معمولاً آسان تر از آخرین توئیت رمزگونه آن است. در ادامه و در یک پست دیگر عنوان شد که “آنها” اشاره ای نکرده اند که “هدیه کریسمس” چیست. درباره تاریخ انتشار آن هم اطلاعاتی در دست نیست و این “یک بازی، یک بازی معما” برای شماست.

با در نظر گرفتن اینکه معرفی محصولات سخت افزاری در طول خرید تعطیلات برای اپل عاقلانه نیست و این که سه ماه از زمان عرضه محصولات خود را به پایان رسانده است، بسیار بعید به نظر می رسد که چیزی مانند “AirTags” یا “AirPods Studio” ارائه شود.

از آنجا که این استدلال اساساً اکثر موارد فیزیکی را رد می کند، اپل می تواند نرم افزار یا محتوایی را به مصرف کنندگان ارائه دهد.

این یک فرصت بزرگ برای اپل است که می تواند با ارائه هدیه ای، تجارت خدمات خود را به مصرف کنندگان ارتقا دهد. نامزدهای احتمالی شامل محتوای ویژه ای در Apple TV + هستند که برای مشاهده رایگان است، یا محتوای رایگان از App Store. هر دو حدس به راحتی می توانند نکته “منحصر به فرد زمستان” را پوشش دهند.

همچنین یک احتمال وجود دارد که اپل می تواند تبلیغات “12 روز هدیه” یا “12 Days of Gifts” خود را دوبازه آغاز کند، این یک سنت سالانه است که در سال 2014 متوقف شد.

نظر شما چیست؟ منتظر سورپرایز کریسمس اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

عشقم سورپرایز عشقش سورپرایز.

aliasad

میخواد جعبه رو حذف کنه همه سورپرایز شن مخصوصا طرفداران محیط زیست و اپل فن ها رو

m.b

گویا سری آیفون 13 هم ممکنه باتری های با تکنولوژی جدیدی رو استفاده کنند… خیلی خوبه…

lovenokia

احتمالاً سویپرایزش حذف آیفون از جعبه ها از سال 2021 باشه . 😂

Milad7

خیلی هم خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)