حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محدودیت ۴۰ دقیقه ای تماس تصویری Zoom موقتا برداشته می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | نرم افزار

پلتفرم تماس ویدیویی Zoom گفته است که محدودیت استاندارد چهل دقیقه ای خود در مکالمه های ویدیویی رایگان برای روز شکرگذاری را کاهش می دهد (مدت زمان را افزایش می دهد). این شرکت هدف از تغییر مذکور را این می داند که روال ساده تری باشد تا خانواده ها بیشتر وقت خود را در تعطیلات ایالات متحده بگذرانند.

حذف موقت محدودیت ۴۰ دقیقه ای تماس تصویری Zoom

حذف محدودیت چهل دقیقه ای برای جلسات Zoom از نیمه شب روز شکرگذاری در تاریخ ۶ آذر ۹۹ تا ساعت ۱۴:۳۰ ۷ اذر ۹۹ اعمال می شود.

این شرکت در اطلاعیه ای در توییتر خود اعلام کرد محدودیت چهل دقیقه ای Zoom در سطح جهانی برداشته خواهد شد. با این پست آرامش موقت برای روز شکرگذاری برقرار خواهد شد:

“بنابراین گردهمایی های خانوادگی شما کوتاه نمی شود”.

محدودیت زمانی چهل دقیقه ای محدودیت عمده ای در این پلتفرم در مدت بیماری ویروس کرونا بوده است، که تیم ها را مجبور می کند تماس ها را پس از زمان تعیین شده مجددا شروع کنند.

بسیاری از رقبای زوم محدودیت های مشابهی را اعمال کرده اند، از جمله Google Meet (محدودیت 60 دقیقه ای) و همه آن ها هزینه اضافی را برای استفاده های درجه شرکتی که محدودیت را حذف می کند و تعداد شرکت کنندگان مجاز را گسترش می دهند، دریافت می کنند.

در روزهای ابتدایی شیوع COVID-19 پلتفرم Zoom به شهرت فوری رسید. این شرکت ادعا می کند که در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ میلیون کاربر دارد زیرا دفاتر در سراسر جهان از کارکنان خود خواسته اند که برای جلوگیری از ویروس کرونا در خانه کار کنند. همچنین این شرکت اخیراً توسط نهادهای نظارتی به منظور تقویت امنیت خود عمل کرده است. این ارتقا امنیت در نتیجه شکایتی مبنی بر “گمراه کردن کاربران سرویس کنفرانس ویدیویی در مورد سطح امنیت خود برای جلسات” ایجاد شد.

شما از سرویس Zoom استفاده می کنید؟ به نظر می رسد که همین یک و نیم روز هم برای حذف محدودیت می تواند مفید باشد، هر چند نه لزوما و مستقیما برای ما، اما به هر حال فرصتی است که هست!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ازش استفاده نمیکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)